خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان مطرح کرد

استقامت و پایداری تنها راه پیروزی بر شیطان بزرگ

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان گفت: تنها راه پیروزی بر شیطان بزرگ استقامت و پایداری است که درس بزرگ روز عاشورا است.
کد خبر: ۸۵۸۲۶۴۱
|
۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام محمد رضوی‌راد در جمع مردم همدان اظهار داشت: از ابتدای خلقت بشر تاکنون و تا زمانی که انسان در روی زمین زندگی می کند دو جبهه حق و باطل مقابل هم قرار دارند.

وی افزود: در طول تاریخ جبهه حق و مدافعان حقیقت در مقابل منحرفین و گمراهان و کفار و منافقین که جبهه باطل را تشکیل داده‌اند ایستاده و در بعضی از زمان‌ها غلبه با جبهه حق بوده در برخی با جبهه باطل بوده است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان بیان داشت: هر زمان که مدافعان حق و حقیقت متحد و دارای معرفت و بصیرت بوده‌اند و از رهبری الهی اطاعت کرده‌اند باطل را مغلوب کرده‌اند.

وی ادامه داد: هر زمانی که با توطئه دشمنان در صفوف مدافعان جبهه حق اختلاف ایجاد شده و یا اینکه مدافعان جبهه حق معرفت و بصیرت لازم را نداشته‌اند و رهبری الهی را تنها گذاشته‌اند جبهه حق شکست خورده است.

رضوی‌راد با اشاره به عواملی که باعث شد حادثه کربلا به وجود آید و امام حسین(ع) و یارانش غریبانه در صحرای کربلا به شهادت برسند، ابراز داشت: یکی از مهمترین عوامل بی‌بصیرتی خواص جامعه بود.

وی یادآور شد: خواص بی‌بصیرت و دنیاگرایی آنها، یکی از مهمترین عوامل به وجود آمدن حادثه کربلا است چراکه خواص بی‌بصیرت و دنیاگرا یا سکوت کردند و یا خود به جبهه باطل پیوستند و حاکمان نیز از جهل مردم استفاده کردند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان تصریح کرد: دنیاگرایی و بی بصیرتی خواص و جهالت عوام عمده عاملی بود که حادثه کربلا به وجود آمد و در زیارت اربعین نیز می‌خوانیم «امام حسین(ع) خونش را در راه تو داد تا بندگانت را از جهالت نجات دهد».

وی ادامه داد: بی‌بصیرتی و دنیاگرایی افراد باعث شد امام و حجت خدا را تنها گذاشته و از اهل شرک و نفاق پیروی کنند.

رضوی‌راد با بیان اینکه در زمان ما نیز تقابل جبهه حق و جبهه باطل وجود دارد، اظهار داشت: مردم ما دارای معرفت و بصیرت هستند و این امر را در فتنه 88 اثبات کردند و حماسه بزرگ 9 دی را آفریدند و مرم یکپارچه به میدان آمدند.

وی افزود: در این میان برخی از خواص بی‌بصیرت و دنیاگرا نیز یا جزء سردمداران فتنه شدند یا سکوت کردند و بی تفاوتی را برگزیدند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان تصریح کرد: امروز نیز باید هوشیار باشیم چراکه تقابل جبهه حق و باطل همیشگی است و باید با معرفت و بصیرت جریان‌های جبهه باطل را بشناسیم و اجازه ندهیم یک بار دیگر عرصه را آماده ببیند.

وی با بیان اینکه امام راحل فرمود «نگذارید انقلاب به دست نامحرمان و نااهلان بیفتد»، گفت: نامحرمان و نااهلان همان جریان نفاق جبهه باطل هستند که هر روز خود را به شکلی نشان می دهد و گاه با ظاهری موجه و مقدس پیش می‌آید تا در جبهه حق نفوذ کند و به با نفوذ به آن ضربه بزند.

رضوی‌راد بیان کرد: امام (ره) فرمود اگر دشمن از شما تعریف کرد بدانید کاری کردید دشمن خوشحال شده و از شما تعریف می کند خودتان را اصلاح کنید، امروز نیز باید ببینیم دشمن و رادیوهای بیگانه و اسرائیل و آمریکا از کدام جریان حمایت می‌کند آنها را بشناسیم و اجازه ندهیم در مسندهای مهم نفوذ کنند و اگر نفوذ کرده‌اند آنها را کنار بگذاریم.

وی خاطرنشان کرد: مسندهای مهم نظام اسلامی باید دست نیروهای مومن و انقلابی به معنی واقعی باشد تا انقلاب اسلامی تداوم پیدا کند و شعارهای انقلابی همواره زنده و الهام‌بخش باشد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان ابراز داشت: همه ما به ویژه جوانان رسالت بزرگی بر عهده داریم چراکه امانت بزرگی به نام نظام مقدس جمهوری اسلامی به ما سپرده شده که حاصل خون صدها هزار شهید است و باید حافظ خون شهیدان باشیم.

وی با بیان اینکه نباید از مشکلات ترسید چراکه به یاری خداوند و با همت جوانان برطرف خواهد شد، بیان کرد: باید در برابر جبهه باطل آمریکا و اسرائیل و ایادی داخلی و متحدانش استقامت کنیم، تنها راه پیروزی بر شیطان بزرگ استقامت و پایداری است که درس بزرگ روز عاشورا است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات