خبرهای داغ:
امام جمعه ملایر:

امروز بصیرت‌افزایی و تبیین قیام عاشورا برعهده مسئولان و دانشگاهیان است

امام جمعه ملایر با اشاره به شرایط حساس منطقه گفت: امروز بصیرت‌افزایی و پیروی محض از ولایت فقیه و تبیین اهداف متعالی قیام عاشورا، برعهده مسئولان و دانشگاهیان است.
کد خبر: ۸۵۸۰۷۲۱
|
۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت‌الله سیدرضا فاضلیان بیان داشت: تاریخ گهربار و پر حماسه شیعه همواره بیانگر تجلی و تأسی راست‌قامتان و دل‌باختگان عرصه جهاد و شهادت به مولا و مقتدای خویش حضرت اباعبدالله الحسین(ع) است که در روز عاشورا فرمودند "آیا حمایت‌کننده‌ای هست تا از حرم رسول خدا حمایت کند."

وی اظهار کرد: امروز مدافعان حریم امامت و ولایت شجاعانه و عاشقانه و با بذل جان خویش از حرم مطهر، عقیله بنی‌هاشم، دخت حیدر کرار حضرت زینب کبری(س) دفاع می‌کنند و با شهادت خود برگ زرینی از حدیث عشق و ایثار و تبعیت از مولا و سرور مظلومان عالم امام حسین(ع) را رقم می‌زنند.

امام جمعه ملایر در آستانه محرم سردار رشید اسلام سرلشکر پاسدار حاج حسین همدانی سردار افتخارآفرین فرمانده شجاع عرصه باشکوه فتح‌المبین و بیت‌المقدس- علمدار با غیرت انصارالحسین و یاران محمدرسول‌الله(ص) و راست‌قامت سرافراز لشگر 16 قدس و مدافع حرم آل الله ردای زیبای شهادت را بر قامت پر صلابت خویش افراشت.

وی افزود: این سرباز مخلص ولایت، همانگونه که بی‌باکانه در صحنه رزم و جهاد در 8 سال دفاع مقدس حماسه‌ها آفرید با حضوری آگاهانه عَلَم مبارزه با جبهه تکفیر و عوامل دست‌نشانده استکبار و صهیونیست را به دوش کشید و در دفاع از حریم اهل بیت(ع) به شهادت رسید.

فاضلیان با اشاره به شرایط حساس منطقه گفت: امروز بصیرت‌افزایی و پیروی محض از ولایت فقیه و تبیین اهداف متعالی قیام عاشورا، برعهده مسئولان و دانشگاهیان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات