خبرهای داغ:
دربحث انتخابات آتی شهرهایی که زمینه تنش در آن ها وجود دارد ؛ جزو مناطق قرمز محسوب می شوند و بیشتر مورد توجه هستند.
کد خبر: ۸۵۸۱۴۳۹
|
۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۱

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: شهرهایی که بیشترین تنش های امنیتی در 9 دوره گذشته انتخابات مجلس شورای اسلامی داشته اند جزو مناطق قرمز ما هستند و در شهرهایی که شاهد اتفاقات کمتری بوده ایم با رنگ زرد مشخص شده است.

حسین ذوالفقاری که به همراه وزیر کشور روز پنجشنبه به اصفهان سفر کرد ه بود در گفتگو با خبرنگاران دراصفهان ضمن اعلام خبرتکمیل اطلس امنیتی شهرها و استان های کشور قبل از برگزاری انتخابات آتی افزود: براساس اتفاقاتی که در 9 دوره گذشته انتخابات مجلس شورای اسلامی رخ داده است این اطلس تهیه و کامل شده و ما نیز با کنار هم قرار دادن این اتفاقات و رخدادها مناطق پرخطر امنیتی را مشخص کردیم.

معاون وزیر کشور افزود : در شهرها و استان هایی که هیچ مشکل امنیتی نداشته ایم نیز به رنگ سفید مشخص شده است.

وی با تاکید بر اینکه ما به پدیده های نوظهور در انتخابات بی توجه نیستیم و آنها را مد نظر قرار داده ایم افزود: شهرهایی که زمینه تنش وجود دارد و جزو مناطق قرمز محسوب می شود بیشتر مورد توجه ما قرار گرفته است.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور همچنین داعش را گروه تروریستی خطرناک در منطقه عنوان کرد و گفت: بروز اتفاقاتی همچون شهادت سردار همدانی ،عزم کشوربرای برخورد جدی تر با گروه های تروریستی و تکفیری جزم شده و این موضوع همچنان مورد توجه ماست.

انتهای پیام/63055/

ارسال نظرات