خبرهای داغ:
24 هزار دانش‌آموزاصفهانی از 16 مهرماه به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام میشوند که اعزام این کاروانها تا پایان اسفند ماه درقالب5 مرحله خواهد بود.
کد خبر: ۸۵۷۸۲۳۰
|
۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اصفهان،معاون پرورشی اداره‌ کل آموزش و پرورش استان اصفهان، بااشاره به اینکه امسال هدف‌ گذاری ما برای اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس در قالب 53 هزار نفر است ادامه داد: سال گذشته 24 هزار دانش‌آموز اصفهانی به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام شدند .

محمدجواد احمدی؛ امروزدرنشست خبری باخبرنگاران به مناسبت اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزی از فردا افزود: 16مهرماه اولین کاروان راهیان نورپسردر قالب 9 دستگاه اتوبوس از گلستان شهدای اصفهان اعزام خواهند شد.

وی تاکید کرد: این دانش‌آموزان از دوره دوم متوسطه در قالب روزانه 8 تا 10 اتوبوس به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند.

احمدی گفت: دانش‌آموزان با شرکت در این اردوها درس شجاعت، مردانی، استقلال، ایمان و رشادت را در محیطی خارج از فضای مدرسه می‌آموزند.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: مسئولان کشوری باید در اجرای این اردوها تسهیلاتی را ایجاد کنند تا دانش‌آموزان با تاریخ نه‌چندان دور ایران اسلامی و نیز با عملکرد شهدا و رزمندگان خود آشنا شوند.

وی افزود: نیمی از هزینه این اردوها توسط سپاه پرداخت می‌شود و بقیه این مبلغ که حداکثر 50 هزار تومان است بر اساس برخوردار بودن یا نبودن مدارس، توسط خانواده دانش‌آموزان و با کمک اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان پرداخت می‌شود.

وی تاکید کرد: این اعزام ها در قالب 90 روز خواهد بود که به صورت مرحله ای هر روز 9 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی اعزام می شوند.

انتهای پیام/63055/

ارسال نظرات