خبرهای داغ:
ارشدعقیدتی سیاسی آجا دراصفهان خبرداد:

برگزاری نمایشگاه"تجلی جمال" ازاول محرم درحسینیه سید الشهدا(ع)ارتش اصفهان

ارشدعقیدتی سیاسی آجا دراستان های یزد، چهارمحال و بختیاری واصفهان،ازبرگزاری سیرنمایشگاهی فرهنگی "تجلی جمال" دراصفهان با رویکرد بررسی زندگانی 12امام معصوم (ع) وهمچنین واقعه کربلا به صورت کامل خبر داد.
کد خبر: ۸۵۷۷۰۶۵
|
۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اصفهان:حجت الاسلام عباس قریشی ،بااشاره به اینکه درراستای موکد مقام معظم رهبری دررابطه با نفوذ فرهنگی دشمنان نسبت به انقلاب اسلامی؛ارتش جمهوری اسلامی مستقر دراصفهان برای خنثی سازی این توطئه ها اقدام به برگزاری نمایشگاه سیرفرهنگی" تجلی جمال" نموده است ادامه داد:این نمایشگاه اشاره ای به زندگی 12امام معصوم(ع) اززندگینامه پیامبرتا سرداب امام زمان(عج) دارد.

وی در گفتگو با خبرنگار بسیج بیان داشت:ازهمه امامان معصوم(ع) دراین نمایشگاه وزندگینامه هایشان به طریق ماکت تصویربه نمایش درآمده است ودراین غرفه ها افراد راوی نیزبه بیان توضیحات درباره هردوره می پردازند.ضمن اینکه نرم افزارهایی در هرغرفه دررابطه با زندگینامه ائمه به نمایش درمی آید.

وی ادامه داد:علاوه برزندگینامه ائمه معصوم(ع)،از زندگی حضرت ابوالفضل(ع)،حضرت زهرا(س)واقعه غدیرخم،زندگینامه پیامبر،حوداث و وقایع شام و غیره را نیز بازسازی و به نمایش گذاشته ایم.

حجت الاسلام قریشی تاکید کرد: دراین نمایشگاه بیش از50 غرفه تاریخ مصوربه صورت معماری سنتی زمان ائمه بازسازی شده است.

وی درادامه بیان داشت:علاوه برغرفه های سیر نمایشگاهی" تجلی جمال"، غرفه تهاجمات فرهنگی ،فرقه های نوظهور،عفاف و حجاب،امربه معروف و نهی ازمنکر،غرفه های بصیرت،غرفه های شهدا و ایثارگران و یک غرفه پیشکستوتان هیات های مذهبی، مداحان،و روسای هیات های مذهبی که توسط کانون مداحان دایرمی شود.

ارشدعقیدتی سیاسی آجا دراستان های یزد، چهارمحال و بختیاری واصفهان گفت:با توجه به اینکه همه این غرفه ها توسط ارتش و درفضایی به وسعت 4 هزار متر مربع برپا شده است؛ اما شهرداری، اداره فرهنگ و ارشاد؛آموزش و پرورش، نمایندگی ولی فقیه دردانشگاه نیز غرفه هایی دارند.

وی تاکید کرد: درهر شب از برگزاری این نمایشگاه مسابقات فرهنگی نیز برگزار می شود همچنین نمایشگاه کتابی نیز در محل نمایشگاه جهت فروش نرم افزارها ؛ کتاب های مرتبط با فضای نمایشگاه و دیگر کتب دایر شده است که علاقمندان می توانند از ان بازدید داشته باشند.

حجت الاسلام قریشی تاکید کرد: برپایی این نمایشگاه از اول محرم تا پایان ماه صفردر محل حسینیه حضرت سید الشهدا(ع) ارتش واقع درمنطقه اصفهان خواهد بود ، و تلاش می کنیم که این نمایشگاه تا پایان سال وبصورت دائمی پذیرای علاقمندان باشد.

گفتگو:زهرا نصیری

انتهای پیام63055/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار