خبرهای داغ:
با همکاری بسیج هنرمندان شهرضا:

از 144 هنرمند بسیجی در شهرستان شهرضا تجلیل شد

با همکاری سازمان بسیج هنرمندان شهرضا، از 144 هنرمند بسیجی در شهرستان شهرضا تجلیل شد. به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرضا، مسئول بسیج هنرمندان شهرستان شهرضا در همایش «شبی با هنرمندان» اظهار داشت: این همایش با هدف تجلیل از اساتید هنرمند، پیشکسوتان و هنرمندان جوان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۴۷۳۳۳
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرضا،محمدعلی اباذری افزود: در این برنامه از هنرمندان برجسته کشوری و بین المللی که متاسفانه در سطح شهر ناشناخته ماندند، هنرمندان پیشکسوتی که عمر خود را در زمینه هنر و ارتقایآن صرف کردند و هنرمندان جوانی که وارد عرصه هنرارزشی شدند و در حال مبارزه در سنگر فرهنگی انقلاب هستند، تجلیل به عمل آمد.

وی گفت: تاکنون بیش از 625 نفر هنرمند جذب بسیج هنرمندان شهرستان شهرضا شدند و کارت هنرمند بسیجی دریافت کرده‌اند.

مسئول بسیج هنرمندان شهرستان شهرضا خاطرنشان کرد: افرادی که می‌خواهند عضو بسیج هنرمندان شهرضا شوند در صورت نداشتن رشته هنری می‌توانند در این سازمان رشته هنری خود را آموزش ببینند و بعد از تأیید استاد مربوطه عضو بسیج هنرمندان شوند.

وی با اشاره به تجلیل از 144 هنرمند شهرستان شهرضا در این همایش، افزود: بسیج هنرمندان شهرضا تاکنون 6 جشنواره استانی، بیش از 25 مراسم شب شعر و بیش از 50 تئاتر و جنگ شادی در سطح شهرستان اجرا کرده است.

اباذری بیان کرد: شهرستان شهرضا دارای 16 هنرمند شهید است و جا دارد مسئولان نگاه ویژ‌ه‌ای به هنر و هنرمند در شهرستان شهرضا داشته باشند.

ویتصریح کرد: بسیج هنرمندان در شهرستان شهرضا 8 سال پیش تأسیس شد و از آن زمان تاکنون پیگیر مطالبات هنرمندان بوده است.

ارسال نظرات