خبرهای داغ:
معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر:

ملایر آماده بازدید بازرسان ثبت جهانی منبت است

معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر گفت: در دهه نخست دی ماه امسال بازرسان سازمان جهانی صنایع دستی برای بازدید از شهر ملی منبت و بررسی روند ثبت جهانی منبت به این شهرستان سفر می‌کنند که آمادگی لازم برای بازدید بازرسان وجود دارد.
کد خبر: ۹۱۹۸۶۶۲
|
۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۳

ملایر آماده بازدید بازرسان ثبت جهانی منبت استبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، قدرت‌الله ولدی در  نشست هماهنگی ثبت جهانی منبت ملایر اظهار داشت: برای ثبت جهانی منبت زحمات زیادی کشیده شده است که باید به نتیجه برسد.

وی با تاکید بر اینکه برای حضور بازرسان شورای جهانی صنایع دستی باید برنامه‌ریزی مناسب و دقیقی صورت گیرد، افزود: فعالان مبل و منبت و خانواده بزرگ این هنر صنعت باید حضور چشمگیر و پررنگی در این بازدید داشته باشند.

 فرماندار ویژه ملایر بیان کرد: داشته‌ها و ظرفیت‌های ویژه‌ای در حوزه مبل و منبت داریم که باید در معرض دید بازرسان قرار گیرد.

 وی با اشاره به فعالیت زنان در حوزه مبل و منبت به عنوان یکی از شاخص‌های ثبت جهانی منبت گفت: زنان و مردان هنرمند بسیاری در این هنر صنعت فعالیت و امرار معاش می‌کنند که بازرسان شورای جهانی صنایع دستی باید این ظرفیت را ببینند.

 ولدی همچنین به بازدید بازرسان از دانشگاه‌های آزاد اسلامی و ملی ملایر و اقدامات انجام شده در این حوزه افزود: تمامی ظرفیت‌های شهرستان را برای بازدید بازرسان شورای جهانی صنایع دستی بسیج کرده‌ایم.

معاون استاندار همدان ادامه داد: حضور پررنگ و ایجاد شور و نشاط در این روز می‌تواند تاثیر مثبتی از حوزه مبل و منبت ملایر روی ذهن بازرسان برای ثبت جهانی منبت داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات