خبرهای داغ:
امام جمعه ملایر:

بزرگ‌ترین درس شهدا «ما می‌توانیم» در مقابل دشمن بود

امام جمعه ملایر گفت: بزرگ‌ترین درس شهدا «ما می‌توانیم» در مقابل دشمن بود و آنها در جنگ نظامی دشمن را شکست دادند.
کد خبر: ۹۱۸۶۵۷۰
|
۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۵

بزرگ‌ترین درس شهدا «ما می‌توانیم» در مقابل دشمن بودبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت‌الاسلام محمدباقر برقراری شب چهارشنبه در یادواره‌ ۹شهید خلبان و ۲۸۴ شهید ارتش ملایر اظهار داشت: شهدا قبل از اینکه به اوج شهادت برسند به اوج معراج رسیدند.

وی افزود: یادواره شهدا برای این است که ما از شخصیت شهیدان رونمایی کنیم و شناسنامه حقیقی شهدا را برای مردم بیان کنیم .

امام جمعه ملایر تصریح کرد: شهدا کسانی بودند که در روزهای آغازین دفاع مقدس امید آفرینی کردند و شعار ما می‌توانیم را به منصه ظهور گذاشتند.

وی با بیان اینکه امروز ما میوه شیرین ایستادگی شهدا را در عرصه‌های مختلف می‌چینیم، گفت: بزرگ‌ترین درس شهدا «ما می‌توانیم» در مقابل دشمن بود و آنها در جنگ نظامی دشمن را شکست دادند.

برقراری ابراز داشت: ما باید امروز در ادامه مسیر شهدا در جنگ اقتصادی و فرهنگی دشمن را شکست دهیم.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر نیز در این مراسم عنوان کرد: با همکاری و همراهی مسئولان دستگاه‌های اجرایی و روحانیون از خانواده‌های معظم شهدای شهرستان در این مدت بازدید و سرکشی شد.

قدرت‌اله ولدی روایتگری در سطح مدارس، دانشگاه‌ها و هیات‌های ورزشی، برگزاری مسابقه کتابخوانی از زندگی‌نامه شهید «صیاد شیرازی» و شهید «بابایی» و شهدای خلبان و ارتش در این شهرستان را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد.

وی ادامه داد: کسب موفقیت‌های بزرگی برای ملایر همچون شهر جهانی انگور و شهر ملی منبت به برکت خون شهدا است.

فرماندار ویژه شهرستان ملایر افزود: اگر امروز در اوج امنیت و آرامش یادواره شهدا برگزار می‌کنیم و در جمع یادگاران و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت هستیم، به برکت خون شهدا است و هر چه داریم از شهدا و خانواده‌های معظم آنان است.

وی خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی که دشمن در مسیر انقلاب و نظام اسلامی سنگ‌اندازی می کند، با تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب و حرکت در مسیر شهدا، به طور قطع از این گردنه سخت نیز با موفقیت عبور می‌کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات