خبرهای داغ:
به همت روابط عمومی وتبلیغات لشکر مقدس امام حسین (ع)

محفل انس با قرآن در لشکر مقدس امام حسین (علیه‌السلام)/ یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و حریم امنیت گرامی داشته‌ شد+ تصاویر

در هفته وحدت وهمزمان با میلاد پیامبر رحمت ومهربانی محفل انس با قرآن با حضور کارکنان لشکر مقدس ۱۴ امام حسین (علیه السلام) در حسینیه عاشقان ثارالله این یگان برپا شد.
کد خبر: ۹۱۹۰۴۲۲
|
۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، به نقل از روابط عمومی لشکر 14 امام حسین (ع) محفل انس با قرآن همزمان با میلاد پیامبر رحمت ومهربانی در حسینیه عاشقان ثارالله لشکر مقدس ۱۴ امام حسین (علیه السلام ) برگزار شد.

مسئول روابط عمومی لشکر امام حسین (علیه السلام ) گفت: به مناسبت هفته وحدت و بازگشت رزمندگان غیور لشکر مقدس ۱۴ امام حسین (ع) و یادبود شهدای این یگان به ویژه ۲۷ شهید حمله تروریستی خاش زاهدان محفل انس با قرآن با حضور حداکثری رزمندگان این لشکر برپا شد.

سرگرد پاسدار سعید کیانی افزود: در این مراسم از قرائت برادران روح الله واحمد زینلی از قاریان بین المللی استان استفاده شد ومطالبی در خصوص تجوید قرآن وتفسیر آن بیان شد.

وی تصریح کرد: در ادامه این برنامه گروه تواشیح رهروان ولایت استان اصفهان به اجرای برنامه‌های خود پرداختند.

مسئول روابط عمومی لشکر امام حسین (علیه السلام ) اظهار داشت: چند تن از حافظان نیز در محفل انس با قرآن شرکت داشتند که مطالبی درباره راه کارهای حفظ این کتاب الهی توضیحاتی ارائه کردند.

سرگرد کیانی گفت: در حین اجرای این محفل معنوی سوالاتی توسط مجری طرح شد و به پاسخ دهندگان هدایایی توسط روابط عمومی لشکر امام حسین (علیه السلام) اهدا شد.

وی  از کلیه مسئولان و فرماندهان این یگان که این قسمت را در برپایی باشکوه این مراسم یاری کردند کمال تشکر و قدردانی را به عمل آورد.

ارسال نظرات