خبرهای داغ:
در هفته دفاع مقدس دانش آموزان مقاطع متوسطه اول و دوم و هنرستان مراسم صبحگاه مشترکی را در جوار قبور مطهر شهدا برگزار کردند و بار دیگر با آرمان های والای این شهیدان تجدید میثاق کردند.
کد خبر: ۹۱۷۸۸۳۵
|
۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شرق اصفهان، در هفته دفاع مقدس دانش آموزان مقاطع متوسطه اول و دوم و هنرستان مراسم صبحگاه مشترکی را در جوار قبور مطهر شهدا برگزار کردند و بار دیگر با آرمان های والای این شهیدان تجدید میثاق کردند.

این مراسم که با حضور دانش آموزان، مسئولان محلی و دبیران در یک فضای معنوی برگزار شد پس از اجرای برنامه صبحگاه توسط دانش آموزان جانباز 70 درصد حاج حسینعلی شفیعی ضمن بزرگداشت یاد و خاطره ی همرزمان شهیدش از خاطره های زمان جنگ سخنانی بیان کرد.

در ادامه شفیعی با اشاره به وظیفه دانش آموزان تاکید کرد: وظیفه شما دانش آموزان در قبال جانفشانی های این عزیزان درس خواندن است چراکه این شهیدان با فدا کردن همه زندگی خود باعث ایجاد امنیت و آرامش در کشور شده است و اگر امروز شما به راحتی در این مرز و بوم درس می خوانید همه مدیون فداکاری های این عزیران هستید و شما با درس خواندن می توانید باعث رشد و تعالی کشور شوید و دشمنان این کشور را مایوس و روح شهیدان را شاد کنید.

در ادامه دانش آموزان قبور شهدا را عطر افشانی کردند.

برگزاری مراسم صبحگاه دانش آموزان حسن آبادی در جوار قبور مطهر شهدای 8 سال دفاع مقدس

ارسال نظرات