خبرهای داغ:
سید حافظ حسین زاده
فرمانده ناحیه امام صادق اصفهان:
فرمانده ناحیه امام صادق (علیه السلام) اصفهان گفت : از همان روزهای ابتدایی بحران سیل در برخی از استان های کشورمان این ناحیه با برگزاری جلسات مختلف به دنبال خدمات رسانی به این مناطق بوده است.
کد خبر: ۹۱۲۴۴۳۰
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه امام صادق (علیه السلام) اصفهان ، سرهنگ پاسدار علی مقواساز فرمانده ناحیه  امام صادق (علیه السلام) اصفهان در جمع کارکنان ناحیه به مناسبت سال نو از خدمات رسانی سپاه و بسیج به مناطق سیل زده خبر داد و گفت : در همان روزهای آغازین سیل گلستان و مازندران یک گروه جهادی متشکل از 25 نفر از بسیجیان این ناحیه به استان گلستان اعزام و فعالیت و خدمات خود را شروع کرده اند.

مقواساز در ادامه افزود: با توجه به اینکه اساس تشکیل سپاه و بسیج حفظ انقلاب و دستاوردهای آن می باشد لذا این نهاد مقدس و انقلابی آمادگی لازم را دارد که در هر میدانی وارد عرصه شود و به مردم خدمات رسانی نماید. کما اینکه از اول انقلاب تا کنون بسیج و سپاه در همه ی میدان ها حافظ انقلاب بوده و ملت شهیدپرور ایران اسلامی تلاش ها و مجاهدت های فرزندانشان را از یاد نخواهند برد.

وی ضمن شکرگذاری به درگاه خداوند متعال بابت نزول رحمت های فراوان تصریح کرد بسیج با جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی توانسته است چندین کامیون کمک و چند ده میلیون تومان کمک نقدی به مناطق سیل زده  خصوصا استان لرستان ارسال نماید و آمادگی این را دارد که در صورت نیاز نیروی انسانی را به مناطق سیل زده اعزام نماید.

 

وی در پایان گفت کمک های غیر نقدی شامل : کنسرو ماهی ،لوبیا و ...آب معدنی،پتو،البسه ی گرم و ...می باشد که توسط پایگاه های بسیج و مساجد در سطح شهر اصفهان جمع آوری شده و هم اکنون نیز کلیه ی پایگاه ها و حوره ها و مساجد در سطح شهر آمادگی دریافت کمک های نقدی و غیر نقدی شهروندان نوع دوست اصفهانی را دارند.

ارسال نظرات