خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج برخوار:

بسیج نماد حضور و مقاومت ملی و آگاهی ملت است

همزمان با هفته بسیج سخنران بین الصلاتین نمازجمعه این هفته دولت آباد سرهنگ پاسدار محمد شفیعی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج برخوار بود.
کد خبر: ۹۰۸۲۰۵۷
|
۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار، همزمان با هفته بسیج سخنران بین الصلاتین نمازجمعه این هفته دولت آباد سرهنگ پاسدار محمد شفیعی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج برخوار بود.

سرهنگ شفیعی سخنران بین الصلاتین نمازجمعه این هفته دولت آباد گفت: تشکیل بسیج یکی از الطاف معجزه گونه الهی بود که حضرت امام(ره) با درک عمیق از نقش مردم و نگاه راهبردی و دور اندیشی که واقعا برخاسته و سرچشمه گرفته از حکمت الهی بودکه به تعبیر حضرت آقا خداوند این حکمت الهی را در دل امام بزرگوار به ودیعه گذاشته بود.

وی با اشاره به نقش بسیج در مقابله با توطئه های استکبار جهانی افزود: خاموش کردن فتنه های اول انقلاب، حضور عاشقانه بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس، حضور در فتنه های 78، 88 و 96 و نقش بسیج در مقابله با داعش و حضور آنان در جبهه های مقاومت از جمله بخش کوتاهی از نقش بسیج در پایداری از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی و مقابله با تهدیدات دشمن و دفاع از کیان اسلامی بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج برخوار تصریح کرد: حضور بسیج در سازندگی و محرومیت زدایی در قالب گروهای جهادی و قرارگاههای خدمات رسانی، آمادگی نیروهای بسیج برای مقابله با بحران های طبیعی، برگزاری یادواره شهدا در سطح شهرستان، آموزش تحکیم خانواده به منظور جلوگیری از طلاق، برنامه های فرهنگی متنوع و اوقات فراغت جوانان، دیدار از خانواده معظم شهداء و ایثارگران و برگزاری گشت های محله محور به منظور تامین امنیت مردم در محلات از اقدامات واقعی بسیج می باشد.

این سخنران بیان نمود: امروز دشمن بدنبال این است تا نقش بسیج را بوسیله دروغ، شایعه پراکنی در فضای مجازی، ایجاد تردید در دل و ذهن مردم بوسیله نفوذ و جنگ نرم وارونه جلوه دهد اما دشمنان باید بدانند بنا به فرمایش حضرت آقا(مدظله العالی) بسیج نماد حضور و مقاومت ملی و آگاهی ملت است.

ارسال نظرات