مسئول دفترنمایندگی، ولی فقیه سپاه ناحیه تربت حیدریه:

همایش بزرگ «یادمطهر» به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در تربت حیدریه برگزار می‌شود

مسئول دفترنمایندگی، ولی فقیه سپاه ناحیه تربت حیدریه از برگزاری همایش بزرگ «یادمطهر» به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج در تربت حیدریه خبرداد.
کد خبر: ۹۰۱۴۰۶۸
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام آرمان در گفت‌وگو با  خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ اظهار کرد: همایش بزرگ یادمطهر به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج در سپاه ناحیه تربت حیدریه برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: این مراسم در روز دوشنبه 17 اردیبهشت با حضور کارکنان ناحیه، ائمه جمعه تربت حیدریه و شهر‌های همجوار، فرماندهان نیرو‌های مسلح شهرستان، پیشکسوتان، هادیان سیاسی و مربیان عقیدتی و مدیران نمایندگی شاغل در حوزه‌های مقاومت برگزار خواهد شد.
 
مسئول دفترنمایندگی، ولی فقیه سپاه ناحیه تربت حیدریه خاطرنشان کرد: سخنران این مراسم، حجت الاسلام باقری؛ مسئول قرارگاه ثامن الائمه مشهد مقدس خواهد بود.

مسئول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه ناحیه تربت حیدریه ضمن اشاره به اجرای برنامه‌های متنوع د رطی هفته عقیدتی سیاسی سال جاری در این ناحیه، افزود: بیش از ۱۲ ویژه برنامه متنوع ورزشی، بصیرتی و روشنگری، اعتقادی و اخلاقی و تربیتی در طی این هفته برگزار شد که آخرین و مهمترین برنامه این هفته نیز برگزاری همایش بزرگ یاد مطهر در روز دوشنبه است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، سرکشی اعضای شورای نمایندگی ناحیه از بازنشستگان پاسداری که در مجموعه نمایندگی شاغل بوده اند نیز از برنامه‌های مهم اجرایی این هفته بوده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها