خبرهای داغ:
شهردار اسدآباد خبر داد

تصویب بودجه 15 میلیارد تومانی برای شهرداری اسدآباد

شهردار اسدآباد گفت: بودجه سال آینده شهرداری اسدآباد افزون بر 15 میلیارد تومان خواهد بود.
کد خبر: ۹۰۰۱۱۹۶
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۳

تصویب بودجه 15میلیارد تومانی برای شهرداری اسدآبادکاظم سعیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد اظهار داشت: بودجه سال آینده شهرداری اسدآباد افزون بر 15میلیارد تومان خواهد بود.

وی ضمن تقدیراز همکاری اعضای شورای شهر تصریح کرد: نظر ما بستن بودجه با 17 میلیارد تومان بود اما پس از بررسی‌ها بودجه 15 میلیاردی تومانی به تصویب رسید.

شهردار اسدآباد اضافه کرد: در صورت تحقق بودجه 15 میلیارد تومانی می‌توان با افزودن متمم این مبلغ را افزایش داد.

وی در رابطه با اقدامات این ارگان برای ایام نوروز نیز گفت: تزئین و آماده‌سازی قسمت‌های مختلف پارک جنگلی به عنوان اولین چشم‌انداز ورودی شهرستان مهمترین هدف ما در این ایام است.

سعیدی با بیان اینکه برای زیباسازی این مکان سنگ‌های زینتی برای آن تهیه کرده‌ایم، افزود: تعمیر دیوارهای اصلاح شده سطح شهر و آغاز گل‌کاری معابر نیز از دیگر اقدامات اخیر شهرداری شهرستان است.

وی افزود: به علت پرتردد بودن میدان سیدجمال الدین(سیامکی) و جلوگیری از توقف وسائل نقلیه در این میدان فقط نورپردازی مناسبتی و راه‌اندازی فواره‌ها را در دستور کار قرار داده‌ایم.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: نمازخانه و سرویس‌های بهداشتی دو پارک جنگلی و ملت آماده ارائه خدمت به مسافرین است.

وی دررابطه با برپایی نمایشگاه‌های بهاره و نقش شهرداری در اجرای آن گفت: به علت جلوگیری از مسائل مطرح شده این اختیار را به اداره اصناف تفویض کرده‌ایم.

سعیدی عنوان کرد: در رابطه با این نمایشگاه‌ها شهرداری فقط زمین‌ها را در اختیار اصناف قرار داده و باقی مسائل به عهده این نهاد است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات