خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند:
 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند با بیان اینکه ما باید عید باستانی را نیز فرصت بدانیم، گفت: یکی از فرصت‌هایی که نوروز به ما می‌دهد، مسئله صله رحم است که هم در قرآن و هم در روایات به نیکی به پدر و مادر و صله رحم سفارشاتی شده است.  
کد خبر: ۹۰۰۱۳۲۵
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹

صله‌رحم یکی از فرصت‌هایی است که نوروز به ما می‌دهدحجت‌الاسلام حمزه شیرزادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند ابراز داشت: روزهای پایانی و آخر امسال نیز در حال گذر است، اگر دقت کنیم متوجه می شویم که چقدر زود عمر ما در حال گذر است و این گذر عمر از نگاه بزرگان برای ما جای تفکر و تأمل و دقت دارد که قدر عمر را بدانیم.

وی با بیان اینکه امیدوارم قدر فرصت باقی مانده از عمر را بدانیم و گرفتار حسرت نباشیم، افزود : یکی از بزرگترین حسرت‌ها و ضررهایی که انسان در روز قیامت با آن روبرو است، حسرت و ضرر تلف کردن عمر خود در دنیا است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند ابراز داشت: یکی از نام‌های روز قیامت تقابن است به معنای ضرر فاحش، یعنی عمر، جوانی و زیبایی را داده اما چیزی برای قیامت کسب نکرده است و این اشخاص ضرر فاحش کرده‌ا‌ند و حسرت می‌خورند بنابراین امیداوریم ما در آن روز جزء حسرت خوردگان نباشیم. 

وی ابراز داشت: نوروز با چند مناسبت آغاز شده، یکی آغاز ماه رجب است که در این ماه بر روزه گرفتن سفارش شده و یک روز روزه گرفتن در ماه رجب مساوی با خاموش شدن آتش دوزخ و نجات از جهنم است.

شیرزادی با بیان اینکه ما باید عید باستانی را نیز فرصت بدانیم، اظهار داشت: یکی از فرصت‌هایی که نوروز به ما می‌دهد، مسئله صله رحم است که هم در قرآن و هم در روایات به نیکی به پدر و مادر و صله رحم سفارشاتی شده است.

وی عنوان کرد: گاهی گره‌هایی به کار انسان می‌افتد که بی شک به‌خاطر بی توجهی به مادر و پدر و یا خواهر و برادر و یا اقوام است، نیازی نیست بعد از مرگ هر روز به سر قبر برویم، ما تا زنده اییم باید هوای یکدیگر را داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات