خبرهای داغ:
همزمان با فرا رسیدن نوروز ۹۷؛

همایش همیاران پلیس در همدان برگزار شد

همزمان با فرا رسیدن نوروز ۹۷ همایش همیاران پلیس با حضور ۵۰۰ دانش آموز در همدان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۹۹۲۰۴
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳

همایش همیاران پلیس در همدان برگزار شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، همزمان با فرا رسیدن نوروز ۹۷ همایش آماده‌باش همیاران پلیس در ایام نوروز با حضور رئیس پلیس راهور استان و جمعی از مسئولین در سالن فرهنگی تربیتی مهدیه همدان برگزار شد.

این همایش در راستای نهادینه کردن و ارتقای فرهنگ ترافیک و آموزش مقرارت راهنمایی و رانندگی با حضور ۵۰۰ نفر از دانش آموزان برگزار شد.

دانش‌آموزان همیار پلیس در این مراسم با عوامل موثر در بروز سوانح و تصادفات آشنا و قوانین راهور را مورد بازنگری قرار دادند.

رئیس پلیس راهور استان همدان در این مراسم با اشاره به نقش موثر همیاران پلیس در کاهش تصادقات بر نهادینه کردن فرهنگ ترافیک در جامعه و تلاش برای نظم ترافیکی تاکید کرد.

معاون امور زیر بنایی شهرداری همدان در ادامه با اشاره به نقش و تلاش های پلیس راهور در کاهش تصادقات عنوان کرد: در طول ۱۰ سال گذشته میزان کشته ها از ۱۵هزار و ۴۰۰ به ۲۸ هزار کشته در سال رسیده که به تناسب افزایش خودروها و موتور سیکلت ها تعداد کشته ها به تناسب کاهش یافته و حاصل تلاش ها و اقدامات اثرگذار پلیس راهور است.

وی افزود: طی سال جاری در راستای حفظ و سلامت دانش‌آموزان با هماهنگی پلیس در ابتدای سال تحصیلی بیش از ۳۰۰ مدرسه و آموزشکده در سطح شهر ایمن‌سازی شد.

رسولی به اقدامات صورت گرفته در راستای نصب دوربین ثبت تقلب در معابر مختلف اشاره و عنوان کرد: در حال حاضر ۹۰ تصویر از معابر مختلف شهر داریم که از طریق ۳۵ دستگاه دوربین‌های نظارت تصویربرداری می‌شود که باعث کاهش تخلفات سبک و ترددی و افزایش سرعت در شهر می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات