خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر خبر داد

دستگیری 8 سارق و کشف خودرو و موتورسیکلت مسروقه در ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری 8 سارق و کشف 4 دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه در ملایر خبر داد.
کد خبر: ۸۹۹۷۷۲۸
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲

دستگیری 8 سارق و کشف 4 دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه در ملایرسرهنگ داود علی بخشی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر اظهار داشت: مبارزه بی امان با سارقان و مجرمان که از جمله ماموریت‌های مهم پلیس و انتظارات شهروندان است.

وی افزود: با اجرای پنج طرح ضربتی در سطح نقاط آلوده و از پیش تعیین شده در سطح شهرستان ملایر طی 4 روز گذشته 8 سارق دستگیر و 4 دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه کشف شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ملایر اظهار داشت: در همین ارتباط تعداد یک نفر سارق منزل، یک نفر کیف قاپ، یک نفر سارق محصول، یک نفر سارق سیم برق، یک نفر سارق قطعات داخل خودرو کشف و سه نفر سارق قطعات چاه کشاورزی شناسائی و توسط مامورین دستگیر شدند.

وی بیان کرد: در همین ارتباط تعداد سه دستگاه موتورسیکلت مسروقه و تعداد دو دستگاه خودروی مسروقه کشف و ضبط و ضمن تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

8 سارق و کشف 4 دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه با اشاره به اهمیت مشارکت شهروندان در تولید و حفظ امنیت موجود ، افزود: توجه به هشدارهای آگاه کننده پلیس و مراقبت از اموال و امکانات توسط مالکین میزان بروز ارتکاب جرم را به نحو قابل ملاحظه ای کاهش می دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات