خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان همدان با تاکید بر اینکه امروز همه دنیا به این نتیجه رسیده که انقلاب ما با وجود تمام موانع متعدد به خاطر خون شهدا ماندگار است، گفت: ما باید در مسیر ولایت قرار بگیریم و این موضوع رمز حفظ نظام اسلامی و ارزش‌های آن است.
کد خبر: ۸۹۹۷۴۸۴
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۴

تبعیت از ولایت رمز حفظ نظام اسلامی و ارزش‌هایبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، سردار بخشعلی کامرانی صالح در یادواره شهدای انتظامی شهرستان اسدآباد ضمن گرامیداشت یاد  خاطره شهدا اظهار داشت: برگزاری این گونه محافل فرصتی است  تا از راه و مسیر شهدا فاصله نگیریم.

وی با اشاره به جانفشانی‌های شهدای انتظامی در تأمین امنیت جامعه بیان کرد: مقاومت انقلاب اسلامی و برتری در جبهه‌های گوناگون مدیون رهبری ولایت فقیه و دلاوری‌های شهدا و رزمندگان بوده است.

فرمانده انتظامی استان همدان با تاکید بر اینکه امروز همه دنیا به این نتیجه رسیده که انقلاب ما با  وجود تمام موانع متعدد به خاطر خون شهدا ماندگار است، افزود: ما باید در مسیر ولایت قرار بگیریم و این موضوع رمز حفظ نظام اسلامی و ارزش‌های آن است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه کشور ایران در حوزه‌های مختلف مانند فناوری و دفاعی پیشرفت داشته است، گفت: البته در دو حوزه فرهنگی و اقتصاد عقب‌مانده‌ایم که رهبر انقلاب بارها در بیانات خود برای موفقیت در این دو حوزه بر عملی شدن شعار «اقتصاد مقاومتی» تأکید کردند.

کامرانی‌صالح در بخش دیگری از سخنانش به کشفیات نهاد مطبوعش در سال جاری اشاره و تصریح کرد: در بحث مواد مخدر در طول 11 ماه گذشته  6.5 تن انواع مواد مخدر را کشف کرده‌ایم.

وی ابراز داشت: برقراری 550 هزار تماس تلفنی با پلیس 110 نشان از اعتماد هموطنان به پلیس است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات