خبرهای داغ:
شهردار نهاوند خبر داد

ایجاد نشاط اجتماعی و بصری در شهر نهاوند

شهردار نهاوند با بیان اینکه یکی از اولویت‌های شهرداری در متفاوت کردن چهره شهر طی ایام نوروز، شادتر کردن شهر بوده است، از ایجاد نشاط اجتماعی و بصری در طی سال خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۳۴۸۷
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰

ایجاد نشاط اجتماعی و بصری در شهر نهاوندمحمد حسین‌پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند با بیان اینکه یکی از اولویت‌های شهرداری در متفاوت کردن چهره شهر طی ایام نوروز، شادتر کردن شهر بوده است، از ایجاد نشاط اجتماعی و بصری در طی سال خبر داد و بیان داشت: استقبال مردم از اقدامات انجام شده در سطح شهر، چه بحث نظافت شهری و چه المان‌های نوروزی مطلوب بود و این رضایت مردمی از طرق مختلف به مجموعه شهرداری اعلام شده است.

وی با اشاره به تلاش شهرداری در راستای زیباسازی فضای شهری و المان‌های نوروزی اظهار کرد: قبل از ایام عید به منظور استقبال از بهار 97 کارگروه‌های تخصصی در حوزه خدمات شهری و سیما و منظر شهری تشکیل و تصمیمات مربوط به برنامه‌های نوروزی اتخاذ شد.

شهردار نهاوند با اشاره به اینکه بنرهای نوروزی و دارای پیام‌هایی با مضامین نوروزی و همچنین پیام‌های ایمنی طراحی و در سطح شهر نصب شد، خاطر نشان کرد: همچنین در سطح شهر با نصب بنر بناهای تاریخی به مسافران نوروزی معرفی شد.

وی به فعالیت شهرداری در حوزه خدمات شهری نیز اشاره کرد و گفت: در این بخش معاونت خدمات شهری با رنگ‌آمیزی میادین و نیز نظافت شهر، جلوه مرتب‌تری به شهر دادند و امروز این موضوع در شهر کاملا مشهود است.

حسین پور همچنین به بحث المان‌های نوروزی شهر نیز اشاره کرد و افزود: هدف از این اقدام ایجاد یک جلوه شاد و بهاری در شهر نهاوند، همزمان با نخستین روزهای بهار بود.

وی با بیان اینکه بسیاری از اقدامات نوروزی انجام شده در شهر با کمترین هزینه عملیاتی شده است، گفت: البته این نوید را به مردم می‌دهیم که اقدامات برای شادتر کردن شهر در طول ایام سال نیز ادامه خواهد داشت و مجموعه شهری برای این کار برنامه ویژه دارد.

شهردار نهاوند با تقدیر از همکاران به لحاظ فعالیت‌هایی که حتی در نخستین ساعات تحویل سال نیز انجام دادند، افزود: داشتن شهری زیبا و جذاب مستلزم همکاری مجموعه شهری و البته شهروندان است که در این ایام تا حدودی این مهم تحقق یافته است.

وی در ادامه به اقدامات فرهنگی شهرداری در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: در این حوزه نیز اقداماتی از جمله جمع آوری سبزه و ماهی های قرمز سفره هفت سین شهروندان و هم چنین توزیع هیزم در روز طبیعت و... انجام شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات