خبرهای داغ:
درراستای هفته بسیج و برگزاری کنگره 31سردارو 1300شهید شهرستان فلاورجان

حضور کاروان ایثار و جانبازان در شهر قهدریجان

حجت الاسلام قاسم هاشمی: اگر روابط بین نسل ها کم شده و از هم فاصله گرفتند به خاطر سرمایه گذاری دشمن است و اگر بتوانیم یک نفر را به سمت خدا و راه راست رهنمود کنیم بهشت را نصیب خود کرده ایم.
کد خبر: ۸۹۵۱۸۵۷
|
۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳

به  گزارش خبر گزاری بسیج از فلاورجان، حجت الاسلام قاسم هاشمی امام جمعه بخش قهدریجان گفت: ازهم گسیختگی نسل ها و ایجاد فاصله ی بین دهه ها از محورهایی بوده که دشمن روی آن  سرمایه گذاری کرده است و یکی صفات خداوند تجلیات است که در برهه ای از زمان در بین این نسل و فرزندانمان رشد کرده است را نباید بگذاریم که دشمنان مانع ظهورش شوند.

وی در ادامه افزود : اگر روابط بین نسل ها کم شده و از هم فاصله گرفتند به خاطر سرمایه گذاری دشمن است واگر بتوانیم یک نفر را به سمت خدا و راه راست رهنمود کنیم بهشت را نصیب خود کرده ایم.

ایشان حضور این کاروان را مانع از هم گسیختگی نسل ها دانستند و به فطرت پاک این نسل جوان اشاره ای کرد که تنها برگ برنده ی موجود می باشد.

گفتنی است که کاروان ایثار به همت حوزه ی بسیج دانش آموزی شهید فهمیده و اداره آموزش و پرورش شهرستان فلاورجان برگزارشده است وهنرستان الغدیر ،میثم ؛شهید کاظمی روستای جوجیل و دبیرستان غیرانتفاعی خاتم انبیا شهرستان فلاورجان میزبان جمع ایثارگران و جانبازان عزیزمان بودند.

ارسال نظرات