خبرهای داغ:
درشهرستان فلاورجان برگزارشد:

کارگاه آموزشی نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان

کارگاه آموزشی نقاشی کودکان و نوجوانان بمناسبت سالروز شهادت شهید حسین فهمیده و روز مبارزه با استکبار جهانی در شهرستان فلاورجان برگزارشد.
کد خبر: ۸۹۴۳۵۸۷
|
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج ازفلاورجان، نوید توکلی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فلاورجان کارگاه آموزشی نقاشی کودکان و نوجوانان بمناسبت سالروز شهادت شهید حسین فهمیده و روز مبارزه با استکبار جهانی در شهرستان فلاورجان برگزار شد.

نوید توکلی در این خصوص گفت: در راستای برگزاری کنگره ملی سرداران و ١٣00 شهید شهرستان فلاورجان و به مناسبت روز دانش آموز، سالروز شهادت شهید حسین فهمیده و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، کارگاه آموزشی نقاشی کودکان و نوجوانان در شهرستان فلاورجان برگزار شد.

توکلی افزو: این برنامه باهمکاری بسیج هنرمندان، بسیج دانش آموزی و آموزشگاه های شهرستان و به منظور آشنایی دانش آموزان با زندگی و نحوه شهادت شهید فهمیده و نیز لزوم مبارزه با استکبار جهانی در آستانه ١٣ آبان ماه و روز دانش آموز برگزار شد.

وی ضمن ابراز امیدواری درخصوص همکاری ادارات آموزش و پرورش شهرستان به منظور اطلاع رسانی به دانش آموزان مقطع دبستان گفت: این کارگاه با حضور 130 دانش آموز کودک و نوجوان دختر و پسر در گلزار شهدای شهرستان فلاورجان برگزار شد. 

گفتنی است: به آثار برگزیده جوایزی اهداء خواهد شد و به کلیه شرکت کنندگان گواهینامه اعطاء می گردد.

 

ارسال نظرات