خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند خبر داد

برگزاری ۸۰ عنوان برنامه متنوع طی هفته بسیج دانش‌آموزی در نهاوند

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند ضمن تبریک هفته بسیج دانش‌آموزی از برگزاری ۸۰ عنوان برنامه متنوع به مناسبت این هفته در شهرستان نهاوند خبر داد.
کد خبر: ۸۹۳۹۶۴۲
|
۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲

برگزاری ۸۰ عنوان برنامه متنوع طی هفته بسیج دانش‌آموزی در نهاوندسرهنگ کامران کریمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند ضمن تبریک هفته بسیج دانش‌آموزی اظهار داشت: بسیج یک نیروی مردمی است و به طبقه خاصی تعلق ندارد و در تمام اقشار جامعه وجود دارد .

وی با بیان اینکه بسیج دانش آموزی یکی از اقشاری است که نوجوانان و جوانان بسیاری عضو این گروه هستند، گفت: شهرستان نهاوند دارای ۸۵۰ شهید سرفراز است که ۱۱۴ شهید از قشر دانش‌آموزی شهرستان هستند .

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند از برگزاری ۸۰ برنامه متنوع در هفته بسیج دانش آموزی خبر داد و افزود: فضاسازی و سنگربندی متناسب با این هفته در سطح شهر، دیدار با خانواده های معظم شهدای دانش آموز، برگزاری مسابقات ورزشی در سطح مدارس، تشکیل حلقه های صالحین دانش آموزی و تجلیل از دانش آموزان نخبه از جمله این برنامه‌ها است .

وی از برگزاری مراسم یادواره شهدای دانش‌آموز خواهر خبر داد و گفت: این مراسم دوشنبه هشتم آبان ماه سال جاری و همزمان با شروع هفته بسیج دانش آموزی و با حضور دانش آموزان خواهر در مصلی شهرستان نهاوند و با حضور مسئولین شهرستان و سخنران استانی برگزار خواهد شد .

انتهای پیام/

ارسال نظرات