خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان همدان خبر داد
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان همدان از برگزاری اولین فراخوان کشوری ایده‌های «هشت آبان» به مناسبت فرا رسیدن روز بسیج دانش‌آموزی در همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۳۲۸۸۸
|
۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰

برگزاری اولین فراخوان کشوری ایده‌های «هشت آبان» در همدانسرهنگ محمد تقی امیدی ساکت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با بیان اینکه هشتم آبان ماه، مصادف با شهادت دانش آموز انقلابی، حسین فهمیده، روز بسیج دانش آموزی نام گرفته است، اظهار داشت: از برکت خون این شهید والامقام، بسیج دانش‌آموزی تشکیل شد و هشتم آبان روز نوجوان و بسیج دانش آموزی نامیده شد.

وی افزود: به مناسبت بزرگداشت روز بسیج دانش‌آموزی، اولین فراخوان کشوری «ایده های هشت آبان» برگزار می‌شود که دانش‌آموزان و علاقمندان می‌توانند برای شرکت در این فراخوان ملی، ایده‌های جدید و خلاقانه خود را در قالب فایل word به همراه مشخصات کامل به آدرس HashteAban@Chmail.ir ارسال کنند یا با مراجعه به کانال تلگرامی هشت آبان یا حوزه های بسیج دانش اموزی آثار و ایده های خود را با موضوعات مختلف برنامه های هفته بسیج دانش آموزی ارائه کنند.

وی گفت: این فراخوان با هدف ترغیب و تشویق دانش‌آموزان انقلابی سراسر کشور برای مشارکت در برگزاری هرچه با شکوه‌تر برنامه های بسیج دانش‌آموزی در هفته بسیج دانش‌آموزی سراسر کشور با عنوان اولین فراخوان «ایده های هشت آبان» برگزار شده است.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان همدان بیان کرد: کانال هشت آبان، کانال رسمی اولین فراخوان ایده‌های روزِ بسیج دانش آموزی است.

وی تاکید کرد: کانال «هشت آبان» علاوه بر اینکه مرجعی برای تولیدات رسانه ای با موضوع هشت آبان و بسیج دانش آموزی است، برای اطلاع رسانی درباره فراخوان راه اندازی شده است.

امیدی‌ساکت افزود: در این کانال کتاب‌هایی معرفی می‌شود که این بسته‌های کتاب با تخفیف به فروش می رسد و مدارس می‌توانند برای کتابخانه تهیه کرده و همچنین در مدارس نمایشگاه برگزار کنند.

وی با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال آثار پایان مهر ماه سال جاری است، اضافه کرد: بستر ایده ها می‌تواند مدرسه، شهر، محل زندگی و راهپیمایی 13 آبان باشد، تصویر و صدایی که مکمل ایده باشد نیز می‌تواند پیوست ایمیل شود.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان همدان گفت: این فراخوان، فراخوان ادبی و هنری نبوده و به دنبال جمع آوری پوستر و اشعاری با موضوع هفته بسیج دانش آموزی نیستیم، آنچه از این فراخوان انتظار می‌رود، نگارش «ایده های اجرایی» برای گرامیداشت روز و هفته بسیج دانش آموزی است که از هشتم آبان ماه آغاز و تا 13 همین ماه ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: به نفرات اول تا سوم «ایده های برتر هشت آبان»، جوایز نفیسی از جمله نیم سکه بهار آزادی و تبلت اهداء خواهد شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات