خبرهای داغ:
فرمانده واحد بسیج دانش آموزی فرزانگان همدان خبر داد
فرمانده واحد مقاومت دبیرستان فرزانگان (استعدادهای درخشان) همدان گفت: به مناسبت فرا رسیدن هشت آبان و در پیش بودن هفته بسیج دانش‌آموزی، یادواره شهدای دفاع مقدس و نیز شهدای مدافع حرم در دبیرستان دوره دوم فرزانگان همدان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۴۰۱۵۸
|
۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳

برگزاری یادواره شهدا در دبیرستان دوره دوم فرزانگان یک همدانصالحه مرشدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: به مناسبت فرا رسیدن هشت آبان، سالروز شهادت نوجوان بسیجی، شهید «محمد حسین فهمیده» و در پیش بودن هفته بسیج دانش آموزی، یادواره شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم در دبیرستان دوره دوم فرزانگان یک(استعدادهای درخشان) همدان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری این مراسم زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا است، اظهار کرد: ما باید برای شهدا کار کنیم، همان طور که این عزیزان برای امنیت ما ایثار کردند و از جان خود گذشتند.

 وی گفت: از اهداف دیگر این یادواره می توان به آشنایی هر چه بیشتر دانش آموزان با شهدا به ویژه شهدای شهرستان همدان و سیره اخلاقی این بزرگواران اشاره کرد.

مرشدی با بیان اینکه شهدا چراغ راه ما هستند، بیان کرد: کار کردن برای شهدا از وظایف ما است، چراکه این شهدای گرانقدر، با گذشتن از جان خود، حق بزرگی بر گردن ما دارند؛ بنابراین با توجه به نیاز دانش‌آموزان به شناخت شهدا و آگاهی از جان‌فشانی‌ها و فداکاری‌های این بزرگواران، شورای بسیج دانش‌آموزی دبیرستان فرزانگان با هماهنگی‌های به عمل آمده با مدیریت و معاونت پرورشی دبیرستان، تصمیم به برگزاری این یادواره گرفتند.

وی در تشریح برنامه های این مراسم تصریح کرد: این مراسم همراه با مداحی و روایتگری همسر شهید مدافع حرم، شهید «محسن فانوسی» و با حضور دختر شهید «ستاری» و نیز اجرای سرود و موسیقی توسط دانش آموزان همراه است.

فرمانده واحد بسیج دانش آموزی فرزانگان همدان بیان کرد: این مراسم با همکاری سازمان بسیج دانش آموزی استان و حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهیده «گروسیان» برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: در این مراسم مهمانانی از  بسیج دانش آموزی و انجمن اسلامی و نیز خانواده گرامی شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، حضور خواهند داشت و با هماهنگی های صورت گرفته، همه دانش‌/اموزان مدرسه در این یادواره شرکت خواهند داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات