خبرهای داغ:
فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهید «روزرخ» تویسرکان خبر داد

برگزاری دوره توانمندسازی شورای مدارس پیشگام تویسرکان

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید «روزرخ» تویسرکان گفت: دوره آموزشی توانمندسازی شورای واحدهای مقاومت مدارس پیشگام پسر شهرستان تویسرکان با حضور 60 نفر از دانش آموزان در اردوگاه باقریه این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۳۹۸۴۹
|
۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳

برگزاری دوره توانمندسازی شورای مدارس پیشگام تویسرکانمسعود بیات در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان بیان کرد: دوره آموزشی توانمندسازی شورای واحدهای پیشگام پسر حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید «روزرخ» به مدت سه روز به صورت صبح تا عصر در مکان اردوگاه فرهنگی- تربیتی باقریه برگزار شد.

وی گفت: هدف از این دوره، آموزش و توانمندسازی اعضای شورای واحدهای مقاومت پیشگام است که سهمیه 50 نفری بوده که تعداد 60 نفر از دانش آموزان عضو شورای پیشگام در این مدت سه روزه شرکت کرده‌اند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید «روزرخ» تویسرکان افزود: در این دوره کلاس‌های متنوع اخلاقی، تربیتی و بصیرتی با این دانش آموزان و با حضور اساتید مجرب شهرستانی برگزار شد.

وی گفت: دانش‌آموزان حاضر در این دوره با همکاری و هماهنگی اداره آموزش و پرورش شهرستان تویسرکان و قلقلرود و همچنین اداره اوقاف و امور خیریه از بقاع متبرکه سطح شهرستان زیارت کردند که این برنامه با سخنرانی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان حول مسائل تربیتی برگزار شد.  

بیات بیان کرد: در طول دوره از کلاس‌ها و کارگاه‌های تبادل تجربه فرماندهان و شورای واحدها، اهمیت فضای مجازی، اهمیت قرائت و حفظ قرآن، فراگیری اصول مدیریتی اعضای اجرایی بسیج که همان مدیریت جهادی است و اهمیت نظام شجره طیبه صالحین در رویکرد جدید بسیج از کلاس‌هایی هستند که در این دوره با حضور اساتید و سخنرانان در طول دوره بهره‌مند خواهند شد.

وی در بیان برنامه‌های جانبی این دوره بیان کرد: برنامه صبحگاه دانش آموزی، مسابقات ورزشی طناب کشی و دارت، و در پایان آزمون از دانش آموزان به عمل خواهد آمد و در نهایت این دوره به شرکت در نماز عبادی و سیاسی جمعه ختم شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید «روزرخ» تویسرکان خاطرنشان کرد: این دانش آموزان قرار است کمک کار فرمانده واحد مقاومت باشند و سکان اجرایی بسیج دانش آموزی هر واحد مقاومت این عزیزان باشند که هر کدام مسئولیت های خاص خود را دارند.

انتهای پیام/

                                                      

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
آخرین اخبار