خبرهای داغ:
امام جمعه دستگرد برخوار:

دیوانه خواندن ترامپ یک ترفند است

امام جمعه دستگرد گفت: دیوانه خواندن ترامپ یک ترفند است، مگر می شود کسی که از فیلترهای زیادی عبور می کند دیوانه باشد و این یک ترفند است که حریف های خودشان را بترسانند که شما مراقب باشید این فرد تعادل روحی ندارد؛ چرا اگر دیوانه است از زمان تصدی تا کنون یک تصمیم بر خلاف منافع خودشان نگرفته است؟!
کد خبر: ۸۹۳۳۷۵۳
|
۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار؛ امام جمعه شهر دستگرد در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر دستگرد با اشاره به روایتی از پیامبر اکرم (ص) عنوان کرد: تقوا به معنی پرهیز کردن از جامعه و دوری گزیدن و به خلوت رفتن نیست، تقوا به معنی خویشتن داری و خود نگه داری است، یعنی انسان در متن جامعه باشد اما ایمان او آسیب نبیند و دنیا باعث نشود از ایمان او چیزی کاسته شود.
حجت الاسلام و المسلمین جمال قربانی در ادامه اظهار امیدواری کرد: خداوند توفیق دهد در این دنیا برای مغفرت پروردگار و بهشت برین جاودان و جلب رضایت خداوند، مسابقه و سبقت از دیگران بگیریم.

وی ضمن اشاره به ۲۵ محرم سالروز شهادت امام سجاد (علیه السلام ) خاطرنشان کرد: شرایط زمانه امام سجاد علیه السلام، شرایطی وخیم و از لحاظ فعالیت فرهنگی شرایطی بسیار دشوار بود.
قربانی ادامه داد: آن زمان؛ ایامی بود که تمام یاران و فادار به خط امامت در جریان کربلا به شهادت رسیده بودند و کسانی که مدعی حمایت از خط امامت بودند از آزمون کربلا سرافراز بیرون نیامده بودند و حکومتی زمام امور را به دست داشت که این حکومت برای رسیدن به اهداف خود از هیچ کاری دریغ نمی کرد.
وی افزود: امام سجاد (ع ) در آن شرایط و اوضاع سخت و خفقان فرهنگی و کمبود یار و یاور اقدامی عجیب انجام می دهند که ثمره آن را چند سال بعد امام باقر (ع) و امام صادق (ع) برداشت می کنند.
امام جمعه دستگرد ادامه داد: گریه های ۳۰ ساله امام سجاد (ع) مبارزه منفی با حکومت اموی بود و دعا و مناجات به جای خطبه و سخنرانی امام سجاد (ع) باعث شد معارف اصلی شیعه در قالب دعا در اختیار شیعه قرار بگیرد.
قربانی در خطبه دوم در رابطه با اوضاع منطقه خاطرنشان کرد: دیوانه خواندن ترامپ یک ترفند است، مگر می شود کسی که از فیلترهای زیادی عبور می کند دیوانه باشد و این یک ترفند است که حریف های خودشان را بترسانند که شما مراقب باشید این فرد تعادل روحی ندارد؛ چرا اگر دیوانه است از زمان تصدی تا کنون یک تصمیم بر خلاف منافع خودشان نگرفته است؟!
این مسئول خطاب به مسئولان نظام عنوان کرد: انتظار ما از مسئولان نظام این است که هر برنامه ای یا هر سناریویی که در نظر گرفتند پاسخی محکم و انقلابی و عزتمندانه در حق این مردم در جواب دشمنی های آمریکا باشد.

ارسال نظرات