خبرهای داغ:
زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست

پیام قدردانی فرماندهی سپاه فریدونشهردر پی حضور گرم مردم در تشییع شهدای گمنام

فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج فریدونشهر در پی حضور گرم مردم در مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام پیام قدردانی صادر کرد.
کد خبر: ۸۸۹۰۷۱۲
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷

به گزارش خبر گزاری بسیج از فریدونشهر ؛ همزمان با ایام شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) مراسم تشییع و تدفین دو شهید گمنام دفاع مقدس در شهر برف انبار فریدونشهر برگزار شد که با حضور چشمگیر و حماسی مردم همراه بود. فرماندهی ناحیه مقاومت بسج فریدونشهر هم به پاس تقدیر از ملت قدر شناس شهرستان پیام تقدیری صادر نمودند ، متن پیام به شرح ذیل است :

بسم رب الشهداء و الصدیقین

درود و سلام و صلوات بر ارواح طیبه شهدا و روح ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و عرض سلام و ادب و احترام خدمت مردم همیشه در صحنه شهرستان فریدونشهر

فریدونشهر بار دیگر با حضور شهدای گمنام، حال و هوایی دیگر به خود گرفت؛ فضای شهر ما سراسر عطرآگین شد و همه مردم در سایه اتحاد و همدلی به استقبال شهدا  آمدند.

همه آمدند تا بگویند: ای شهدا! هرچند هنوز برخی از پدران و مادران شما از فاصله آخرین بدرقه تاکنون در فراقتان نالان و چشم انتظار بازگشت شما هستند و برخی دیگر در این انتظار، چشم از این دنیای فانی فروبسته اند اما ما به جای پدران و مادران شما به استقبال آمدیم.

همه از هر قوم و قشری آمدند تا بگویند: ای شهدا! ما به عهد و پیمانی که با شما و امام راحل(ره) بستیم محکم و استوار باقی هستیم و هیچ گاه در مقابل زورگویان و استکبار سر تسلیم و تعظیم فرود نیاورده و تا آخرین قطره خون خود پای دستاوردها و آرمان های انقلاب اسلامی و امام(ره) ایستاده ایم و تحت هیچ شرایطی امام و ولی فقیه خود را تنها نمی گذاریم.

استقبال، تشییع و تدفین باشکوه دو شهید گمنام دفاع مقدس در شهر برف انبار برگ زرین دیگری بر افتخارات این شهرستان بود. حضور بی مانند و غیرقابل توصیف مردم فریدونشهر، برف انبار و روستاهای اطراف در این مراسم نشان از قلب پاک، بیدار، بابصیرت و دلدادگی مردم به ولایت و نظام اسلامی و شهداست که مسلماً اجر و پاداش آن در نزد خداوند و شهدا محفوظ خواهد ماند.

بی شک این حضور و شکوه نعمتی است که باید به خاطر آن به درگاه باری تعالی سجده شکر به جای آورد و به راستی شما مردم با این استقبال بی نظیر خود از شهدا نشان دادید که فرهنگ ایثار و شهدات روز به روز در وجودتان زنده تر و پایدارتر شده است.

بار دیگر این حضور را ارج نهاده و کمال امتنان و سپاس را از محضر اقشار مختلف مردم داریم.

ارسال نظرات