خبرهای داغ:
سید حافظ حسین زاده
فرمانده قرارگاه عملیاتی سیدالشهدا (علیه السلام) اصفهان
فرمانده قرارگاه عملیاتی سیدالشهدا (علیه السلام) اصفهان گفت : عامل برتری سپاه بخاطر معنویت سپاه است، معنویتی که بخاطر توکل به خدای متعال، تمسک به قرآن، توسل به اهل بیت و اطاعت از ولایت و انجام تکلیف است.
کد خبر: ۸۸۷۸۱۷۰
|
۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، سردار استکی؛ فرمانده قرارگاه عملیاتی سیدالشهدا(علیه السلام) اصفهان در مراسم اختتامیه برنامه های ماه مبارک رمضان، ضمن تشکر از مجریان برنامه های این ماه عزیز در جمع پایوران ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(علیه السلام) گفت : امید است که همه ی برادران و خواهران با توشه ای که از ماه مبارک رمضان کسب کرده اند بتوانند هم در مسیر زندگی و هم در عرصه های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی از آن بهره ببرند.

وی در ادامه افزود: ماه مبارک رمضان فرصتی مناسب است تا انسان ارتباطش را با خداوند و قرآن بشتر کند، خداوند قرآن را به گونه ای که برای مردم قابل فهم و درک باشد از طریق پیامبر گرامی اسلام(ص) برای مردم فرستاد تا هرکس به اندازه ی درک و فهمش از آن بهره برده و در زندگی بکار بندد. 

 وی در ادامه با اشاره به خاطرات دفاع مقدس و شهدای جنگ تحمیلی خاطر نشان کرد: شهدا در همه حال قرآن را در کنار خود داشتند و کارشان مبتنی بر قرآن بود و با قرآن ارتباط نزدیک داشتند.

ایشان با اشاره به دشمن ستیز بودن قرآن گفت: دشمن در تلاش برای تغییر واژگان جهاد، مبارزه با ظلم و استکبار ستیزی است، هرجا که با صهیونیست و آمریکا و استکبار جهانی مبارزه میشود مبنای آن قرآن است و میتوان درک کرد که قرآن نقش تاثیر گذاری در مبارزه با دشمنان اسلام دارد. نقش آموزه های قرآن در مقابله با استکبار جهانی است و دشمن در تلاش برای کنار زدن قرآن از بین جوامع است.

وی همچنین افزود: معنویتی که امروز جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی به دنیا صادر کرده، مبتنی بر قرآن و ولایت بوده است که مهمترین تاثیر قرآن است .

وی  در پایان خاطرنشان کرد : قدرت سپاه در معنویت سپاه است که این معنویت متاثر از توکل به خدای متعال، تمسک به قرآن، توسل به اهل بیت و اطاعت از ولایت و انجام تکلیف است و این عامل برتری سپاه از سایر نیرو های نظامی دنیا است.

اگر امروز میبینیم سپاه موشک هایش با دقت تمام به اهداف اثابت میکند به خاطر ایمان و اعتقاد و توکلی است که رزمندگان سپاه دارند.

ارسال نظرات