خبرهای داغ:
اطلاعیه سپاه ناحیه نطنز به مناسبت ایام الله دهه ی فجر:

این اعجاز بزرگ قرن و این پیروزی بی نظیر و این جمهوری اسلامی محتاج به حفظ و نگهداری است . امام خمینی(ره)

به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه نطنز به مناسبت گرامیداشت دهه فجر فرماندهی سپاه ناحیه نطنز طی اطلاعیه ای این دهه را گرامیداشتند. در این اطلاعیه آمده است:
کد خبر: ۸۸۱۵۰۱۹
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت شریف ایران طلوع سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را درحالی جشن می گیرد که پس از سی و هشت سال مجاهدت خالصانه همه را متوجه عظمت اسلام عزیز ساخته و ثابت کرده است که این دین نورانی می تواند جهان را با صلح و صفا مدیریت کند و بشر فرو رفته در منجلاب را از سختی ها برهاند.

نور اسلام با ورود مردی الهی، در جان‌های به خواب رفته قرار گرفت و سپیده دم صادق، چهره واقعی خود را به نمایش گذاشت و کاخ‌های ظلم و ستم فرو ریخت. یاد و خاطرۀ رهبر کبیر انقلاب، همواره در تاریخ و بر سینه‌های مردم آزاده جهان بجای خواهد ماند.

12 بهمن یادآور حضور مردی از تبار ابراهیم، به‌آغوش گرم میهن است، شخصیتی که با آمدنش بزرگترین استقبال در عالم رقم خورد و کلام نافذش پشت دشمنان قسم خورده نظام مقدس اسلامی را به ‌لرزه درآورد.

اکنون که سی و هشت سال از آن حادثه تاریخی و جاودانه می‌گذرد مردم غیور و ولایتمدار ایران اسلامی همانند کوهی استوار و باصلابت، در پیروی از ولی امر زمان خود، در برابر همه ناملایمات و فشارهای بین‌المللی ایستاده‌اند و در راستای تحقق اهداف و آرمان‌های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی از هیچ ایثار و گذشتی دریغ نمی‌ورزند و با بصیرتی مثال زدنی، تفکری روشن و اراده‌ای پولادین، به میثاق خود با آرمان‌های والای نظام اسلامی پایبند و استوارند.

در پایان سرهنگ دوم پاسدار حسین آقادوست فرمانده سپاه ناحیه نطنز ضمن تقدیر و تشکر از بسیجیان عزیز به تشریح برنامه های سپاه ناحیه نطنز و حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج پرداختند که عبارت است از :

دیدار از خانواده معظم شهدا وایثارگران ، نشست های بصیرتی ، رژه ی موتوری ، نشست بصیرتی بسیج مهندسین ، غبار روبی گلزار شهدا ، یادواره ی شهدای آبروی محله ، میقات صالحین ، همایش زینبیون ، برپایی نمایشگاه هنری انقلاب اسلامی ، افتتاح پایگاه بسیج امامزاده آقاعلی عباس(ع) ، نمایشگاه اقتصاد مقاومتی ، مسابقات پینت بال و ..

ارسال نظرات