خبرهای داغ:
خطیب جمعه دولت آباد:

کسی که اسلامیت نظام را قبول ندارد، نباید در این مملکت مسئولیت بگیرد

محمود آبادی ضمن اشاره به برخی شاخص های انقلاب اسلامی ایران گفت: اولین شاخصه انقلاب ما اسلامیت آن است یعنی مردم به خاطر اسلام و معارف اهلبیت علیهم السلام قیام کردند و به خاطر اسلامیت آن تا پای جان ایستادگی می کنند.
کد خبر: ۸۸۰۱۱۵۹
|
۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار؛ امام جمعه دولت آباد در نماز جمعه این هفته ضمن تشکر از حضور پر رنگ مردم برخوار در مراسم های ۹ دی گفت: یکی از موضوعات مهمی که مقام معظم رهبری بر آن تأکید دارند انحراف در نظام و انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام و المسلمین سیدحسین محمودآبادی گفت: به نظر برخی جامعه شناسان انقلاب، انقلاب ها غالباً با شور و شوق مردم شکل می گیرد ولی به همه اهداف اصلی خود نمی رسند، ولی آنچه مهم است وظیفه ای است که هر یک از ما نسبت به حفاظت از انقلاب و نظام اسلامی داریم که خون های زیادی برای تحقق آن به زمین ریخته شده است.

وی ضمن اشاره به برخی شاخص های انقلاب اسلامی ایران گفت: اولین شاخصه انقلاب ما اسلامیت آن است، یعنی مردم به خاطر اسلام و معارف اهلبیت علیهم السلام قیام کردند و به خاطر اسلامیت آن تا پای جان ایستادگی می کنند.

محمود آبادی با اشاره به حوادث فتنه ۸۸ گفت: برخی از فریب خوردگان و فتنه گران در خیابان ها شعار جمهوری ایرانی را به جای جمهوری اسلامی سر می دادند و مردم هم به دلیل عنادشان با اسلام، آنها را طرد کردند.

امام جمعه دولت آباد ضمن اشاره انتخابات پیش رو تأکید کرد: اگر کسی اعتقاد به اسلامیت انقلاب و نظام ندارد باید به حاشیه برود نه آنکه در این مملکت مسئولیت بگیرد.

وی دومین شاخصه انقلاب و جمهوری اسلامی ایران را استقلال برشمرد و افزود: استقلال فرهنگی سیاسی و اقتصادی از شعار های اصلی و اساسی انقلاب ماست ولی گاهی اوقات در رسانه ها و از زبان برخی مسئولان کشور مطالبی شنیده می شود که بوی اعتقاد به وابستگی دارد.

محمودآبادی خاظر نشان کرد: دشمنان با تصویب قوانین بین المللی و ایجاد فشار به نظام ما در صدد هستند استقلال ما را بگیرند و در قالب قانون ما را به کشور های وابسته ملحق کنند.

خطیب نماز جمعه دولت آباد سومین شاخصه اصلی نظام اسلامی ایران را خط و مشی بنیانگذار این نظام حضرت امام خمینی (ره) دانست و افزود: کسانی که امروز به هر بهانه ای با امام و خط فکری و اندیشه او زاویه گرفته اند، در خط نظام و انقلاب اسلامی نیستند.

مسئول قرارگاه فرهنگی برخوار خطاب به مردم و مسوولان کشور گفت: حضرت امام فرمودند: رابطه با آمریکا رابطه گرگ با میش است و آمریکا هیچ وقت از خوی گرگ صفتی خود دست برنمی دارد؛ بنابراین مسئولان این نظام باید طبق فرموده امام راحل هرگونه ارتباط با آمریکا را نفی کنند.

ارسال نظرات