خبرهای داغ:
بیش از 100برنامه در هفته بسیج در اردستان اجرا می شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردستان گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج بیش از 100 برنامه در سطح این شهرستان اجرا می شود.

سرهنگ حسن فخرل شامگاه یکشنبه در نشست خبری با خبرنگاران در ستاد ناحیه مقاومت بسیج اردستان افزود: به مناسبت هفته بسیج با شعار بسیج انقلابی و خدمتگزار که از 30 آبان ماه جاری آغاز شده و تا ششم آذر ماه آینده ادامه دارد برنامه های متنوعی از سوی این ناحیه و با حضور اقشار بسیج در سطح حوزه ها، پایگاه ها، ناحیه و ستاد ناحیه برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۷۰۰۰۴
|
۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج،سرهنگ حسن فخرل شامگاه یکشنبه در نشست خبری با خبرنگاران در ستاد ناحیه مقاومت بسیج اردستان گفت: به مناسبت هفته بسیج با شعار بسیج انقلابی و خدمتگزار که از 30 آبان ماه جاری آغاز شده و تا ششم آذر ماه آینده ادامه دارد برنامه های متنوعی از سوی این ناحیه و با حضور اقشار بسیج در سطح حوزه ها، پایگاه ها، ناحیه و ستاد ناحیه برگزار می شود.
وی با بیان این که امسال برنامه های هفته بسیج رنگ و بوی محرم دارد تصریح کرد: حضور بسیجیان در مراسم های مذهبی و تشکیل هیات های عزاداری، تشکیل جلسات عقیدتی و بصیرت افزایی، حضور در مراسم نماز جمعه اردستان، زواره و مهاباد و برگزاری راهپیمایی روز اربعین از مهم ترین برنامه های این هفته هستند.
وی هم چنین خطبه خوانی حضرت زینب (س)، غبار روبی گلزار شهدا، برپایی نمایشگاه های صنایع تبدیلی و اقتصاد مقاومتی، حضور در مدرسه های شهرستان، تشکیل کلاس های آموزش روشنگری برای دانش آموزان در سطح شهر های اردستان، زواره و مهاباد و برگزاری رزمایش بیت المقدس در اردوگاه قدس اردستان را از دیگر برنامه های شاخص هفته بسیج ذکر کرد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان ادامه داد: رزمایش بیت المقدس با استعداد 3 گردان از شهرهای اردستان، زواره و مهاباد به مدت 36 ساعت اجرا و از تاریخ 13 و 14 آبان سال جاری بسیجیان به صورت سازمان یافته عملیات آفندی و پدافندی و باز پس گیری هدف های تعیین شده را در دستور کار داشته و از کلاس های عقیدتی و بصیرتی بهره خواهند برد.
سرهنگ فخرل افزود: امنیت کشور و آمادگی رزمی نیروهای بسیجی و بالابردن توان رزمی نیروها از هدف های این رزمایش است.
وی با اشاره به این که امنیت عمومی منطقه از جمله مسائل بسیارمهم و ضروری است تصریح کرد: حضور قدرتمند بسیجیان در صحنه نقطه امید مردم شهرستان است و باعث ایجاد روحیه نشاط و امیدواری در سطح جامعه خواهد بود.
فرمانده ناحیه بسیج اردستان ضمن محکوم کردن جنایت کشتار وحشیانه مردم مسلمان و مظلوم یمن توسط رژیم جنایتکار سعودی خاطر نشان کرد: سکوت قدرت های بین المللی و جامعه جهانی بسیار شرم آور و مورد تاسف هر انسان آزاده است که در مقابل چنین جنایت هولناکی از خود عکس العمل نشان ندادند.
وی گفت: کسانی که خود را مسلمان واقعی و خادم الحرمین می نامند چگونه به خود اجازه می دهند با تخریب زیرساخت های یک کشور مسلمان اقدام به قتل عام کودکان و زنان کرده و موجبات رضایت مندی و خوشحالی رژیم کودک کش صهیونیستی و غرب جنایتکار را فراهم آورند.

ارسال نظرات