جلسه کارگروه بانوان مجمع عالی بسیج تربت حیدریه با محوریت مشکلات کوی بازرگان برگزار شد

جلسه کارگروه بانوان مجمع عالی بسیج تربت حیدریه صبح امروز در نمازخانه شهید حاج عبدالحسین برونسی ستاد ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۱۴۶۷۴
|
۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، در این جلسه مسئول مجمع عالی بسیج شهرستان سید غلام محمد هاشمی با اشاره به معضلات موجود در جامعه و لزوم توجه همه نهادها و ادارات به این امر مهم ابراز داشت: در شهر ولایتمدار و شهید پرور تربت حیدریه و همچنین شهر یکهزار شهید وقتی اینگونه معضلات و ناهنجاری ها را می بینیم احساس می‌کنیم کم کاری از خود ما و سایر مسئولین در این عرصه است که بیشتر باید توجه می شد و باید اکنون که با این مسائل مواجه شدیم اقدام عملی قاطع صورت دهیم.
 
وی همچنین گفت: این محله با توجه به اینکه بیشتر ساکنین آن از شهرهای جنوب شرق کشور وارد محل شده اند و درگیر مشکلات جانبی خودشان نیز هستند و افراد ناباب و مشکل‌دار نیز در این محل جمع می شوند و پاتوقشان شده در دو ماه اخیر با توجه به حضور موثر نیروی انتظامی و سپاه و بسیج تا حدودی برخی معضلات برطرف شده است.
 
هاشمی در این جلسه از اعضای کارگروه که خواهران بسیجی ادارات و نهادهای شهرستان که عضو کارگروه هستند حضور داشتند خواست حضور موثرتر و بیشتری در این عرصه داشته باشند و در راستای تحکیم مبانی خانواده و نقش زنان در برطرف کردن معضلات موجود در محل را شناسایی و اقدام عملی انجام دهند.
 
در پایان جلسه  فهیمی نیا گزارشی از اقداماتی که از ابتدای سال تا کنون در این راستا صورت گرفته را بیان و راه کارهای موجود برای این معضل را پیشنهاد و ارائه نمود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها