مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج حُر مشهد:

انتقام جبهه عربی-غربی از جبهه مقاومت با سلب تابعیت آیت الله شیخ عیسی قاسم

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج حُر مشهد سلب تابعیت آیت الله شیخ عیسی قاسم را یک اقدام انتقام‌گیرانه توسط جبهه عربی_غربی برای شکستن جبهه مقاومت عنوان کرد.
کد خبر: ۸۷۰۲۳۷۲
|
۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام علی نوروزی در جلسه عقیدتی کارکنان ناحیه مقاومت بسیج حُر مشهد هدف جریان های عربی-غربی را در مقطع کنونی، شکستن خط مقاومت علیه صهیونیزم دانست و جنگ‌های نیابتی را محصول یک چنین فکر و جریان پلیدی معرفی کرد که با راه انداختن جنگ در سوریه و عراق و یمن ضمن به راه اندختن جنگ های داخلی، توان نظامی و فکری جبهه مقاومت را درگیر کرده است.

وی با بیان این که تکلیف جهادی امروز جوانان انقلابی خصوصا در سپاه و بسیج، بسیار روشن‌تر از دوران دفاع مقدس است، تداوم مقابله با جریانات شوم اسراییلی صفت را در منطقه خواستار شد و جهاد همه جانبه در برابر کفر و ایادی مزدور و مزوّرش را تکلیف عناصر انقلابی سپاه و بسیج دانست.

حجت الاسلام نوروزی در پایان سلب تابعیت آیت الله شیخ عیسی قاسم توسط حاکم نامشروع بحرین را یک حرکت سطحی ندانسته و این اقدام نابخردانه را عکس العمل  و روحیه انتقام گرایانه جبهه عربی-غربی از جبهه مقاومت در سوریه، عراق و یمن اعلام کرد.   


ارسال نظرات
پر بیننده ها