خبرهای داغ:
از ابتداي ماه مبارك رمضان در برخوار صورت گرفت؛

كشف حدود 90 كيلوگرم گوشت سفيد غير قابل مصرف در سطح شهرستان برخوار

رييس شبكه دامپزشكي شهرستان برخوار گفت:در اجراي طرح تشديد نظارت بهداشتي شبكه دامپزشكي از ابتداي ماه مبارك رمضان تاكنون 90 كيلوگرم گوشت مرغ فاسد در برخواركشف و ضبط شد.
کد خبر: ۸۷۰۱۲۵۵
|
۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، دكتر حق شناس اظهار داشت: در نيمه نخست ماه مبارك رمضان توسط 2 اكيپ ثابت و سيار اين شبكه 111 مورد بازرسي از مراكز عرضه گوشت مرغ، قرمز و كشتارگاه‌ دام و طيور شهرستان صورت گرفته است.

رييس شبكه دامپزشكي شهرستان برخوار گفت: در اين مدت از اجرای طرح تا کنون تعداد 111 مورد بازديد از مراكز واحد تهیه و توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی (شامل کشتارگاه دام و طیور، مراکز بسته بندی و مراکز عرضه) صورت گرفت و مقدار 90 كيلوگرم گوشت مرغ فاسد كشف و ضبط شد.

وي با اشاره به اجراي طرح تشديد نظارت بهداشتي بر فراورده هاي خام دامي شهرستان در ماه مبارك رمضان‌ اظهار داشت: اين طرح با هدف جلوگيري از ورود فراورده هاي خام دامي فاسد و تاريخ گذشته به سبد غذايي مردم و در نتيجه حفظ سلامت شهروندان اجرا مي‌شود.

رييس دامپزشكي شهرستان برخوار ضمن تشكر از كاركنان خدوم نيروي انتظامي گفت: تعامل نزديك با اين خدمتگزاران نقش به سزايي در ممانعت از حمل و جابه جايي محموله‌هاي فراورده هاي خام دامي بدون گواهي سلامت دامپزشكي ايفا مي نمايد.

حق شناس بر خرید گوشت از مراکز معتبر از سوی مردم تاکید کرد و افزود: شهروندان در حین خرید حتماً به تاریخ تولید و انقضاء و مجوز سازمان دامپزشکی کشور بر روی محصولات توجه کنند.

وی گفت: همشهریان گزارشات تخلف‌های بهداشتی را در سطح شهرستان به کد چهاررقمی 1512 وتلفن تماس 45823331 به شبکه دامپزشکی اعلام کنند.

ارسال نظرات