خبرهای داغ:
به مناسبت روز پاسدار و جانباز؛

همایش تجلیل از فرزندان نخبه پاسداران در کبودراهنگ برگزار شد

همایش تجلیل از فرزندان نخبه پاسداران همزمان با ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) در سالن ورزشی سپاه ناحیه کبودراهنگ برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۷۵۳۰۴
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، همایش تجلیل از فرزندان نخبه پاسداران همزمان با ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز با حضور پاسداران، پیشکسوتان و بازنشستگان همراه با خانواده‌های معظم آنها در سالن ورزشی سپاه ناحیه کبودراهنگ برگزار شد.

استاد مشاوره خانوادگی در این مراسم ضمن تبریک میلاد حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز اظهار کرد: این فرزندان وارثان خون‌های پاک شهدا و پاسداران انقلاب هستند که در جبهه‌های مختلف فرهنگی، علمی و هنری با تلاش و کوشش مسیر عزت و افتخار را طی می‌کنند.

حجت‌الاسلام افشاری در خصوص نامگذاری روز ولادت امام حسین (ع) به نام روز پاسدار گفت: پاسداران همانند امام حسین (ع) از همه چیز خود به خاطر حفظ قرآن، اسلام و احیای دین گذشتند و ما نیز باید ادامه دهنده راه این بزرگان باشیم.

وی در ادامه در خصوص مهارت‌های شاد زندگی که شامل مفید بودن برای خود، جامعه تحقق آرزو و رفع نیازهای عمومی است، تصریح کرد: انسان زمانی می تواند احساس خوشبختی و رضایت کند که دیگران از زنده بودن او سود ببرند.

استاد مشاوره خانوادگی در پایان با تاکید براینکه فقط نام و یاد خدا باعث آرامش و شادی در وجود انسان ها می شود، گفت: خداوند تنها کسی است که همواره خواندن نام‌های او ، پشتیبانی خدا را به سوی مخاطب جلب می کند و آرامش و نشاط بیشتری را در وجود خود تجربه می کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات