خبرهای داغ:
عضو مجلس خبرگان رهبری:

روحانیون در فعالیت های سیاست پیرو خط رهبری باشند

خبرگزاری بسیج: آیت الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در دیداری با طلاب و روحانیون مکتب اهل البیت(ع) شهرستان تیران و کرون گفت: روحانیون در فعالیت های سیاست پیرو خط رهبری باشند و ابزار احزاب و گروه ها نشوند و به دنبال سیاسی بازی نروند.
کد خبر: ۸۶۲۸۰۳۹
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در اصفهان، آیت الله سید احمد خاتمی  امام جمعه موقت تهران در دیداری با طلاب و روحانیون مکتب اهل البیت(ع) شهرستان تیران و کرون گفت: روحانیون در فعالیت های سیاست پیرو خط رهبری باشند و ابزار احزاب و گروه ها نشوند و به دنبال سیاسی بازی نروند.

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهارداشت: تاریخچه تاسیس حوزه های علمیه به دوران پیامبر اکرم(ص) بر می گردد؛ چهارده معصومین و افراد متدین و اهل معرفت برای حوزه های علمیه بسیار زحمت کشیده اند که باید طلاب و روحانیون امروز اهداف آن ها دنبال کنند و مسیر اصلی را ادامه دهند و انتظارات را به سرانجام برسانند.

وی ادامه داد: داشتن ویژگی اخلاقی که تجلی گر مصداق دین داری و سلوک اسلامی باشد از انتظاراتی ائمه معصومین از طلاب و روحانیون است.

امام جمعه موقت تهران تأکید داشت:  طلاب باید در مقاطع مختلف زمانی احادیث  بزرگان دین را مطالعه کنند و در احادیث و روایات تفکر کنند و مسیر زندگی را بیابند و سلول اسلامی و دینداری واقعی را در درون خود متجلی کنند.

وی افزود: دانش علمی طلاب و روحانیون در حال افزایش باید باشد؛ تخصص علمی طلاب و روحانیون نیاز است و طلاب و روحانیون باید خوب درس بخوانند و طالاعات و دانش خود در حوزه دروس دینی و مورد نیاز جامعه افزایش دهند.

ارسال نظرات