مدیر کل روابط عمومی استانداری کرمان در گفتگو با خبرگزاری بسبج؛

اتکا به منابع رسمی راه نجات از اخبار جعلی هوش مصنوعی/کرمان اولین روایتگر پیشرفت در کشور

اسدی گفت: امروزه با وجود هوش مصنوعی خبرهای جعلی و فیک در فضای مجازی زیاد است که مهمترین اقدامی که می توان انجام داد خبر را از منابع معتبر و رسمی دنبال کرد
کد خبر: ۹۵۹۹۲۶۹
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۴

مجتبی اسدی مدیر کل روابط عمومی استانداری کرمان در گفتگو با خبرگزاری بسیج اظهار کرد: قصد دشمن با انتشار اخبار جعلی در فضای مجازی تاثیر بر اذهان عمومی به صورت نادرست است.

 

وی افزود: اخبار جعلی که خود نوعی از انواع اطلاعات گمراه کننده است، تعاریف بسیاری دارد و دشمن به دنبال تغییر نگرش مردم این هدف را دنبال می کند.

 

اسدی تصریح کرد: در اغتشاشات اخیر دشمن ثانیه ای خبر جعلی منتشر می کرد تا با این روش بتواند افکار مردم را هدایت کند.

 

مدیر کل روابط عمومی استانداری کرمان تصریح کرد: روابط عمومی ها بعد از اطلاع از صحت و سقم خبر با اطلاع رسانی و روشنگری به موقع به بهترین شیوه می توانند پاسخ دهند این مهمترین کاری است که یک روابط عمومی می تواند انجام دهد.

 

اسدی گفت: ارتقای سوادهای نوینی همچون سواد رسانه ای، خبری و بصری در فعالان حوزه روابط عمومی ضروری است.

 

این مقام مسئول تصریح کرد: امروزه با وجود هوش مصنوعی خبرهای جعلی و فیک در فضای مجازی زیاد است که مهمترین اقدامی که می توان انجام داد خبر را از منابع معتبر و رسمی دنبال کرد این مهمترین موضوع است که باید انجام شود.

 

مدیر کل روابط عمومی استانداری کرمان در خصوص روایت پیشرفت و امید آفرینی گفت: با توجه به تاکیدات مقام. معظم رهبری در این خصوص بعد از برگزاری اولین همایش جهاد تبیین و اطلاع رسانی که در دی ماه ۱۴۰۱ در تهران برگزار شد، کمپینی طراحی شد و در سطح شهر بیلبوردهایی در سطح شهر با عنوان روایت پیشرفت طراحی شد.

 

وی افزود: در خرداد ماه ۱۴۰۲ اردوی روایتگران پیشرفت متشکل از ۲۰۰ خبرنگار داخلی و خارجی از سراسر دنیا به کرمان دعوت شدند و با بازدید از گل گهر، فولاد سیرجان، مس سرچشمه، فولاد و کارخانه لاستیک پیشرفتهای کرمان به کل دنیا مخابره شد، و کرمان آغاز گر روایت پیشرفت شد.

 

مجتبی اسدی عنوان کرد: اقدامات روایت پیشرفت همچنان ادامه داد و ما در حال حاضر در ستاد ملی روایت پیشرفت میزبان ۲۰۰۰ دختر تاثیرگذار از سراسر کشور در سیرجان هستیم که تحت عنوان دختران حاج قاسم به مدت ۲ روز برگزار می‌شود

ارسال نظرات
آخرین اخبار