سردار رزمجو:

عملیات‌ وعده‌صادق دشمن را به زانو درآورد

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: در عملیات طوفان الاقصی و همچنین وعده صادق، دشمن در مقابل فرزندان انقلابی به زانو در آمد.
کد خبر: ۹۵۹۸۴۰۴
|
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۵

عملیات‌ وعده‌صادق دشمن را به زانو درآورد

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیّر، سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر عصر شنبه در جمع بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج امام محمدباقر (ع) حوزه مقاومت بسیج قدس دیّر در مسجد فاطمه زهرا(س)، ضمن گرامیداشت دهه کرامت گفت: از بدو تشکیل پایگاه‌های مقاومت بسیج و حوزه‌ها، دفاع از خاکریزهای انقلاب اسلامی آغاز شد.

 

وی اظهار داشت: پایگاه‌ها مقاومت که در مساجد پرورش پیدا کردند پنجه در پنجه بزرگترین قدرت‌های ظاهری عالم گذاشتند و همه‌ی طرح‌ها و نقشه‌های دشمنان اسلامی را خنثی کردند.

 

فرمانده سپاه استان بوشهر با بیان اینکه ویژگی های انقلابی به بیرون از مرزهای جغرافیایی ایران صادر شده است افزود:خدا را سپاسگزاریم و سجده شکر را بجا می‌آوریم که امروز بعد از گذشت ۴۵ سال از عمر پرخیر و برکت انقلاب اسلامی علی‌رغم همه‌ی توطئه‌ها و دست اندازی‌ها که دشمنان در مسیر انقلاب درست کرده‌اند این انقلاب امروز با اقتدارتر و با عزت‌تر گذشته شده است.

 

سردار رزمجو ادامه داد: حرکت هایی که در یمن، لبنان، غزه و در جاهای مختلف وجود دارد نشئت گرفته از ویژگی هایی است که در همین مساجد رقم خورده است که امروز بزرگترین قدرت ظاهری دنیا؛ آمریکا و فرزند ناخلفش رژیم کودک‌کش اسرائیل در مقابل چنین ویژگی‌ها به ستوه و به زانو در آمده است.

 

 وی با بیان اینکه در عملیات طوفان الاقصی و همچنین وعده صادق دشمن در مقابل فرزندان انقلابی به زانو در آمد تصریح کرد: لشکر مخلص خدا شکست ناپذیر است و در هندسه استکبار قابل مقایسه نیست.

 

سردار رزمجو گفت: از ویژگی های بسیج و بسیجی و شهدا و معرفت الهی در مساجد، بسیجیان رشد میکنند و نسل به نسل این ویژگی‌ها به آنها منتقل میشود و هر مشکلی که بر علیه دین خدا به وجود آید، پایگاه‌های مقاومت آماده خدمت هستند.

 

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر ادامه داد: بسیجیان درس و اندرز را در مکتب حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) آموخته‌اند و دارند منتقل میکنند.

 

وی خاطرنشان کرد: در ۴۵ سال انقلاب اسلامی کربلاهای زیادی را مشاهده کردیم و حتی دشمنان دین خدا دیدند که به پای اصل دین و مکتب اسلام از حبیب بن مظاهرها و علی اصغرها جانفشانی کردند و در مقابل اسرائیل و آمریکا محکم ایستاده و بطوری که آنها جرئت نمیکنند حمله‌ای کنند یا اگر هم مثل کنسولگری سوریه به وجود می‌آید کمتر از دوهفته پاسخ کوبنده‌تری دریافت میکند.

 

سردار علی رزمجو تاکید کرد: اسرائیل کار عاقلانه‌ای کرد که پاسخی به عملیات وعده صادق نداد چون اگر اقدامی میکرد در میدان‌های وسیع‌تر و ضربات مهلک‌تری دریافت میکرد و مدال معنوی و آمادگی دفاعی برقلب همه‌ی مدافعان دین خدا نقش بسته است.

 

انتهای خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار