خبرهای داغ:
حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی گفت: زنان ما نشان دادند مایه قوت و عزت و افتخار این کشور هستند و نیات شوم استکبار را نقش بر آب می‌کنند.
کد خبر: ۹۵۹۸۱۴۱
|
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی امام جمعه موقت بوشهر در خطبه‌های نمازجمعه این هفته، با قدردانی از حضور حماسی مردم بوشهر در راهپیمایی حمایت از خانواده و عفاف و حجاب، اظهار داشت: این حرکت فرهنگی ارزشمند حاوی چند پیام بود که مهمترین آن، این است که مردم مدافع احکام الهی و حفظ حریم خانواده و مدافع حجاب شرعی و قانونی هستند.

وی افزود: همان رسانه‌هایی که از کشتار در غزه و کشتن زنان و کودکان حمایت می‌کنند یا چشم برهمه این جنایت‌ها بسته‌اند، چه داخلی، چه خارجی، همان‌هایی هستند که به اسم حقوق زن در کشور دنبال ولنگاری و ترویج بی‌عفتی در جامعه هستند و لذا باید سوال کرد چه رابطه‌ای بین این دو وجود دارد؟

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی بیان کرد: رابطه‌ای که بین اینگونه حرکات رسانه‌های دشمن و ترویج بی‌عفتی وجود دارد، این است که دشمن می‌خواهد به وسیله زن و جاذبه او کشور را تضعیف کند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر خاطرنشان کرد: البته زنان ما نشان دادند نه تنها مایه تضعیف کشور نیستند، بلکه مایه قوت و عزت و افتخار این کشور هستند و نیات شوم استکبار را نقش بر آب می‌کنند.

امام جمعه موقت بوشهر با اشاره به تجمع مردم در حمایت از عفاف و حجاب، تأکید کرد: این حرکات مردمی باعث یأس دشمن است و از همه مردم و گروه‌های مردمی، مساجد، هیئات، بسیج، نهادهای مرتبط با روحانیت و از قرارگاه حجاب و عفاف و دستگاه‌های دولتی و مدیریت شهری، صدا وسیما و نیروهای مسلح و انتظامی که در برگزاری این تجمع باشکوه کمک کردند، تشکر می‌کنیم.

ارسال نظرات