خبرهای داغ:
در بیانیه این سازمان آمده است: گاه آن است که با حضور خود مشروعیت بخش هویت دینی و ملیمان باشیم و از کیان و حریم امن کشورمان پاسبانی کنیم و دور نیست تجربه‌هایی چون یوگوسلاوی و لیبی و افغانستان و سوریه و عراق و...!
کد خبر: ۹۵۸۲۶۸۰
|
۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، متن پیام دعوت سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور برای شرکت آحاد ملت در انتخابات 1402 به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قال رسول الله صلی الله علیه و  آله و سلم : السُّكُوتُ عِنْدَ الضَّرُورَةِ بِدْعَةٌ... الْأُمُورُ مَرْهُونَةٌ بِأَوْقَاتِه؛ سکوت در وقت ضرورت بدعت است‏... كارها، گروگان زمانهاى خود هستند. (بحارالانوار، ج 74، ص165)

چهل و پنج بهار از استقرار حکومت توحید در خاک سرزمینی کهن و به قدمت تاریخ می گذرد و این بنای رفیع با بنیانی مرصوص، به پاس مجاهدت مردان و زنانی که با صفوف به هم پیوسته در همه بزنگاه‌ها با تأسی به نائبان امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و پشت سر گذاشتن فراز و نشیب های مختلف و سپری کردن ملایمات و ناملایمات گوناگون، مظلوم اما مقتدر، ملجأ مظلومان و مستضعفانی است که وعده استخلاف زمین به آنها داده شده است.

 و امروز چشمان همه عالمیان، مظلوم و ظالم، به ام القرای مقاومت دوخته شده است؛ مظلوم امیدوار و ظالم  آزمند و حریص! و این ماییم که با حضورمان آرامبخش دلهای تفدیده از ظلم ظالمانیم و یا با سکوتمان یاری‌گر ظالمان و مستکبران! و این ماییم که با حضورمان دوقطبی های رایج عالم را برای همیشه پایان بخشیده ایم و پشت ابرقدرتهای عالم را بر خاک کوفته ایم.

هر چند ذائقه بسیاری از ما به خاطر تحریم های خارجی و بدتر از آن تحریم ها و حرمان های داخلی، تلخ است اما گاه آن است که با حضوری شایسته و انتخابی صحیح، نشان دهیم آینده از آن ماست و این ماییم که آینده را می سازیم؛ إِنَّ اللَّهَ لا يُغَيِّرُ ما بِقَوْمٍ حَتَّى يُغَيِّرُوا ما بِأَنْفُسِهِمْ (رعد: 11)

 گاه آن است که با حضور خود مشروعیت بخش هویت دینی و ملیمان باشیم و از کیان و حریم امن کشورمان پاسبانی کنیم و دور نیست تجربه‌هایی چون یوگوسلاوی و لیبی و افغانستان و سوریه و عراق و...!

گاه آن است که با لبیک گفتن به ندای وحدت‌بخش رهبر حکیم و فرزانه انقلاب، امام خامنه ای عزیز مدظله العالی ، یادگار امام رضوان الله تعالی علیه  و شهیدان به خون خفته را پاس داریم و با عزمی جزم و به میدانی رزم آمده و مدافع حرم جمهوری اسلامی ایران گردیم و پوزه حرامیانی که به تجزیه و ذلت ما چشم دوخته‌اند را به خاک مالیم،

گاه آن است که با خروش خود چون همیشه چشم فتنه های در انتظار را کور کنیم.

و اینک با رای من و تو فصل دیگری از حماسه، آغاز خواهد شد؛ حماسه ای برای حضور و حضوری برای ظهور!

 

نهم اسفندماه 1402

سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور

ارسال نظرات