خبرهای داغ:
شاهرود_فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از کشف یک تن و ۶۰۰ کیلوگرم چوب «تاغ» قاچاق توسط مأموران کلانتری ۱۴ شهر رویان و پاسگاه دستجرد این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۹۷۲۰۰
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۲

کشف ۱.۶ تن چوب «تاغ» قاچاق در شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج، علیرضا شائینی، فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود گفت: در راستای اجرای برخورد با قاچاق منابع طبیعی، مأموران کلانتری ۱۴ رویان و پاسگاه انتظامی دستجرد با اشرافیت اطلاعاتی در جریان حمل مقادیری چوب قاچاق توسط یک دستگاه خودروی وانت نیسان و دپوی آن قرار گرفتند که بلافاصله وارد عمل شدند.
وی به شناسایی خودروی نیسان در یکی از محور‌های شهرستان شاهرود توسط پلیس اشاره و اضافه کرد: مأموران کلانتری ۱۴ رویان در بازرسی از خودرو ۶۰۰ کیلوگرم چوب تاغ قاچاق را کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از شناسایی و کشف یک تن دپوی چوب‌های تاغ توسط پاسگاه انتظامی دستجرد خبر داد و افزود: ارزش ریالی محموله‌های کشف‌شده توسط کارشناسان امر یک میلیارد ریال برآورد شده است.
شائینی خاطرنشان کرد: در این راستا ۲ نفر دستگیر و با هماهنگی‌های لازم، چوب‌های تاغ به اداره منابع طبیعی تحویل و متهمان با تکمیل پرونده راهی دادسرا شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار