خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه ناحیه امام علی علیه السلام شهرستان تاکستان؛
سرهنگ درزی از میزبانی شهر نرجه تاکستان از پیکر پاک شهید خوشنام دوران دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۹۵۹۶۹۱۰
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۱

قزوین_ به گزارش بسیج، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی چگونگی تشییع و تدفین شهدای گمنام در شهر تاکستان به ریاست باقری معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری تاکستان با حضور سرهنگ درزی جانشین فرمانده سپاه ناحیه امام علی علیه السلام ،مسئول دفتر حفظ و نشر آثار دفاع مقدس شهرستان، مسوول حراست فرمانداری، بخشدار مرکزی و مسئولین دستگاه های اجرایی در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

سرهنگ عباس درزی جانشین فرمانده سپاه ناحیه امام علی علیه السلام شهرستان تاکستان در این جلسه اظهار داشت: امروز تکلیف و مسئولیت خطیری بر عهده شهرستان تاکستان است که از این شهید به نحو شایسته ای میزبانی کنیم.

وی در ادامه افزود: اقتدار و امنیت و آسایش ما مرهون خون همین شهدا است که از جان خود برای دفاع از کیان انقلاب اسلامی گذشتند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه امام علی علیه السلام، پرداختن به فرهنگ ایثار و شهادت را ضامن ایجاد امنیت و آرامش در جامعه برشمرد و افزود: بازگشت شهدای تفحص شده به ما متذکر می‌شود که فرهنگ شهادت را فراموش نکنیم و ضروری است که برای انتقال این فرهنگ مقدس به نسل جوان تلاش کنیم.

باقری معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری تاکستان اظهار داشت: یاد و نام شهیدان مایه‌ سربلندی ملت و نشانه‌ راه به سوی پیروزی است و همه وظیفه داریم نام های نورانی شهیدان را تکریم کنیم و عظمت جایگاه آنان را در یادها ماندگار سازیم.

وی خواستار حضور پر رنگ مردم برای شرکت در مراسم تشییع و تدفین این شهید گلگون کفن شد که در شهر نرجه خاکسپاری می شود.

در این جلسه همچنین مقرر شد در مراسم خاکسپاری این لاله گلگون کفن، مردم متدین شهرستان تاکستان و شهر نرجه با حضور گسترده خود به مقام شامخ شهید گرانقدر هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کرده و کلیه دستگاه های اجرائی و مردمی حضوری شایسته داشته باشند و همچنین جزئیات مراسم تشییع این شهید والا مقام بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

اعضای حاضر در این جلسه با تاکید بر اجرای موارد مطرح شده بر هر چه با شکوه برگزار شدن مراسم تشییع و تدفین شهید تاکید کردند و هریک از مسئولین نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در مطرح کردند.

مقرر شد یکی از شهدای گمنام دفاع مقدس امروز یکشنبه همزمان با نمازمغرب و عشاء در مسجد حجتی تاکستان استقبال و مراسم وداع با این شهید والامقام برگزار گردد و روز دوشنبه ساعت ۱۵:۳۰ از مسجد موسی بن جعفر(ع) شهر نرجه تا پارک پردیسان بر روی دستان مردم ولایت مدار این شهر تشییع و خاکسپاری شود.

انتهای پیام

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار