خبرهای داغ:
جهادگر بسیجی پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) روستای عبدالله از لایروبی کانال های انتقال آب کشاورزی به همت جهادگران بسیجی و اهالی روستا خبر داد.
کد خبر: ۹۵۹۶۶۳۷
|
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با هفته بسیج سازندگی، کانال های انتقال آب کشاورزی در روستا عبدالله آباد در سرخه با همگاری جهادگران بسیجی پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) این روستا لایروبی شد.

اکبر رهایی از جهادگران بسیجی این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این اقدام جهادی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: لایروبی کانال های انتقال آب کشاورزی در روستا با مشارکت همگانی مردم و همکاری گروهای جهادی، اعضای شورا و دهیاری در روستای عبدالله آباد انجام شد.

او افزود: به مناسبت روز کارگر دیدار با هادی رهایی به نمایندگی از کارگران زحمتکش روستا با حضور اسماعیل رهایی معاون اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان و دیدار با علی رهایی به مناسبت بزرگداشت روز معلم به نمایندگی از زحمتکشان عرصه علم و فرهنگ انجام شد.

جهادگر بسیجی پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) ادامه داد: همچنین نشست بصیرتی با موضوع عملیات وعده صادق با حضور حجت الاسلام و المسلمین مهدی اشرف امام جمعه شهرستان سرخه همراه با مراسم انس با قرآن در حسینیه روستای عبدالله آباد برگزار شد.

رهایی خاطرنشان کرد: برپایی نشست پیشکسوتان و ریش سفیدان روستا پیرامون جابجایی، تغییر اقلیم آب وهوایی، راه سیلاب و چاره اندیشی در قالب حلقه صالحین از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار