بسیج سازندگی همواره برای رفع مشکلات مردم در زمینه های سازندگی، محرومیت زدایی، مسکن، فرهنگی در همه بحران ها و شرایط در کنار مردم بوده و هست.
کد خبر: ۹۵۹۶۵۲۹
|
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۳

سرهنگ پاسدار غلامرضا ملایی،مدیر سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان استان سیستان وبلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: بسیج سازندگی همواره برای رفع مشکلات مردم در زمینه های سازندگی، محرومیت زدایی، مسکن، فرهنگی و .....در همه بحران ها و شرایط در کنار مردم بوده و هست .

وی در ادامه ضمن گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه وبسیج و نیز هفته بزرگداشت بسیج سازندگی افزود: اهم برنامه های این هفته در دو سطح استانی و شهرستانی ، برنامه ریزی شده است .

مدیر سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان ،تصریح کرد: دیدار با امام جمعه، اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدای جهادگر، شرکت جهادگران و بسیجیان در نماز جمعه، برپایی میز خدمت از ویژه برنامه های استانی در روزهای ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ است.

وی در ادامه افزود: برپایی موکب به مناسبت شهادت امام جعفر صادق علیه السلام ،از دیگر برنامه های پیش بینی شده است که در سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام در ۱۵ اردیبهشت ماه در سطح استان برگزار می شود.

ملایی از دیگر اقدامات این هفته،اهدای فرش سجاده ای به مساجد مناطق محروم شهرستان سیستان در ۱۵ اردیبهشت ماه اشاره و خاطرنشان کرد: توزیع ۱۵۰۰۰ بسته معیشتی وتهیه و توزیع ۲۰ سری اقلام واثاث به منزل محرومین در ۱۶ اردیبهشت ماه در سطح استانی انجام می شود.

عیادت از بیماران خاص در روز ۱۶ ماه برنامه دیگر ویژه شهرستان زاهدان است که ؛ملائی به آن اشاره کرد و اذعان داشت: اجرای طرح هر گروه جهادی یک خدمت بی منت واهدای خون توسط جهادگران در ۱۷ اردیبهشت گامی دیگر در جهت خدمت رسانی به هم نوعان استانی است.

مدیر سازمان بسیج سازندگی در ادامه از افتتاح ۹۰۹ کارگاه اشتغال زایی و اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه به نوعروسان، برگزاری دوره های آموزشی، افتتاح ۱۵ صندوق قرض الحسنه اشتغالزایی و مردمیار در سطح استانی و برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در سطح شهرستان زاهدان در ۱۸ اردیبهشت خبر داد.

این مقام مسئول از دیگر فعالیتهای سازمان بسیج سازندگی در ۱۹ اردیبهشت درسطح استان به افتتاح ۲۵۰ پروژه محرومیت زدایی شامل ۱۰۰باب احداث و مرمت مسکن محرومین،۳۰ مورد گازکشی منازل ،۱۲۰ احداث چشمه سرویس بهداشتی اشاره کرد.

سرهنگ ملائی اظهار داشت: برگزاری کارگاه توانمند سازی جهادگران و نیز تجلیل از جهادگران برتر در ۲۰ اردیبهشت ماه از دیگر برنامه های مهم و پایانی این هفته است،که در شهرستان زاهدان انجام می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار