مسئول معاونت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه سلمان:

برگزاری نشست های تبیین و تعالی در 280 حوزه و کانون مقاومت خواهر و برادر در سیستان و بلوچستان

موضوع حجاب و عفاف ، شعار سال و اندیشه های شهید مطهری در قبال جنایات صهیونیست ها از مهمترین عناوین نشست های تربیت و تعالی در حوزه های مقاومت بود.
کد خبر: ۹۵۹۶۵۳۷
|
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۴

سرهنگ پاسدار محمد حسن آهنگر، مسئول معاونت تربیت و آموزش سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: نشست ها ی تربیت وتعالی به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی سپاه وبسیج،حول محور سه عنوان مهم حجاب و عفاف ، شعار سال و اندیشه های شهید مطهری در قبال جنایات صهیونیست ها در حوزه های مقاومت برگزار شد.

وی در ادامه افزود: با توجه به برنامه ریزی انجام شده در سپاه های شهرستانی و نواحی مقاومت، نشست های تربیت و تعالی در حوزه های مقاومت و کانونها با موضوع‌حجاب و عفاف که از مباحث روز کشور است ، برگزار شد.

آهنگر با اشاره به اهمیت عفاف و حجاب برای جامعه بشری ، تصریح کرد: مربیان در نشست های تربیت و تعالی ، با استناد به آیات قرآن کریم و روایات اهل بیت علیهم‌السلام و کلام امامین انقلاب نسبت به نقشه ها و توطئه های دشمنان نسبت به این موضوع تبیین و روشنگری کردند .

این مقام مسئول ضمن تاکید بر این مسئله که تلاش در جهت تحقق شعار سال ،یک وظیفه عمومی است ،خاطر نشان کرد: شعار سال و انتظارات مقام معظم رهبری(حفظه الله )در تحقق این شعار از مباحث مهم دیگری بود که ؛مربیان راهکارهایی را برای حضور قدرتمند بسیجیان در تحقق این مهم ارائه دادند.

تبیین تفکرات و اندیشه های شهیدمرتضی مطهری در خصوص جنایات اسرائیل از دیگر موضوعات نشست بود که آهنگر به آن اشاره کرد و یاد آور شد: وحدت و یکپارچگی ،راه نجات امت اسلام است.

وی با بیان اهمیت برگزاری نشست های تبیین و تعالی در 280 حوزه و کانون مقاومت خواهر و برادر تصریح کرد: معاندین و دشمنان قسم خورده این مرز وبوم و یژه شیطان بزرگ، در پی برهم زدن امنیت و وحدت مردم ایران خصوصا استان سیستان و بلوچستان هستند تا از این رهگذر به مقاصد شوم خود دست یابند

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار