فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج لردگان ضمن گرامیداشت سالروز شهادت علامه شهید مرتضی مطهری (ره)، در پیامی مشترک هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و روز معلم را تبریک گفتند.
کد خبر: ۹۵۹۶۱۷۰
|
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لردگان؛ متن کامل پیام به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
 دوازدهم اردیبهشت ماه یادآور شهادت یکی از گنجینه های ارزشمند مبانی فکری انقلاب اسلامی است که تمام عمر پر برکت خویش را در راه تبیین و ترویج خالصانه اهداف والای ناب محمدی (ص) سپری کرد.

 تفکر ارزشی و انقلابی در نهاد ولایتمدار سپاه با وجود «عقیدتی سیاسی» تحکیم و تقویت گردیده که پایه‌گذاری این امر یکی از راهبردهای زیبای انقلاب اسلامی بود.
 ۱۲ اردیبهشت ماه سالروز شهادت استاد شهید علامه مرتضی مطهری (ره)، روز معلم و آغاز هفته عقیدتی سیاسی در سپاه است و فلسفه نامگذاری سالروز شهادت علامه شهید مطهری (ره) به عنوان روز عقیدتی سیاسی در سپاه ناشی از پیوند عمیق پاسداران انقلاب اسلامی با افکار و شخصیت نافذ و جریان ساز آن فیلسوف بزرگ و اندیشمند فرزانه است.
 اینجانبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری (ره) و تبریک هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، بزرگداشت مقام معلم از تلاش‌های ارزشمند تمامی معلمان، مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی شهرستان لردگان تقدیر و تشکر نموده و توفیقات روز افزون این بزرگواران را در انجام رسالت خطیر تعلیم و تربیت در ظل توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و پیروی از تدابیر امام خامنه ای (مدظله العالی) از خداوند منان مسألت می نماییم .

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار