فرمانده سپاه ناحیه سامان:

فتح الفتوح انقلاب اسلامی تربیت جوانان مومن انقلابی است

سرهنگ پاسدار شیروان اسدی در دیدار خود با اصحاب رسانه ضمن تقدیر از تلاش های دست اندر کاران حوزه تعلیم و تربیت، گفت:فتح الفتوح انقلاب اسلامی تربیت جوانان مومن انقلابی است.
کد خبر: ۹۵۹۶۱۲۵
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری فرمانده سپاه ناحیه سامان سرهنگ پاسدار شیروان اسدی  در نشست خبری  به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، با اشاره به آیه شریفه 1 از سوره مبارکه مجادله؛ "یرفع الله الذین آمنوا منکم والذین اوتوالعلم درجات والله بما تعملون خبیر"، فرا رسیدن روز دوازدهم اردیبهشت مصادف با شهادت استاد مرتضی مطهری را فرصت مغتنمی برای تجلیل و ادای احترام به مقام معلم دانست.

وی افزود: بسی شایسته است به پاس تلاش های مداوم و مستمر معلمان و مربیان عزیزمان در شهرستان سامان در اشاعه تعلیم و تربیت با کمال امتنان و افتخار از ایشان تقدیر و تشکر نماییم.
اسدی خاطرنشان کرد: همچنین این روز را که مصادف با آغاز هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج می باشد، خدمت مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی سپاه و بسیج تبریک عرض می کنم و همچنان که امام راحل عظیم الشان فرمودند: فتح الفتوح انقلاب اسلامی تربیت جوانان مومن انقلابی است؛ امید است با پرورش جوانان مومن و انقلابی بتوانیم در ساختن آینده ای روشن برای نیل به تمدن نوین اسلامی گام برداریم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار