برگزاری همایش "در حریم آستان" به مناسبت روز دختر در منطقه لاران

همایش در حریم آستان به مناسبت دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها و روز دختر در امامزاده سید محمد سورشجان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۹۸۹۷۶
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در این برنامه امام جمعه شهر سورشجان، معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش، مسئول بسیج دانش آموزی و فرهنگیان، جمعی از مدیران، معاونین و دانش آموزان مدارس منطقه لاران حضور داشتند.

در این مراسم مسؤول بسیج دانش آموزی بخش لاران ضمن تبریک فرارسیدن دهه کرامت،  عنوان کرد: یکی از مریدان اصلی و واقعی ولایت، حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها ) بود که با عشقی که به برادرش امام رضا(علیه السلام ) داشت توانست از فرسخ‌ها مسیر را طی کند و در این راه وفات یابد.

وی افزود: انشاءالله که بتوانیم با الگو‌ گیری از زندگی حضرت معصومه(سلام الله علیها ) و ائمه اطهار(علیهم السلام)، ادامه دهنده راه انبیا باشیم.

امام جمعه سورشجان نیز عنوان کرد: اسلام بهترین دین و برنامه برای زندگی بشر بوده و هست و خواهد بود و در هیچ دین و آیینی به دختران ارزش و اهمیت نداده‌اند و تنها دین اسلام است که جایگاه ویژه‌ای برای زنان و دختران تعیین کرده است.

حجت الاسلام محمدرضا نعمتی با اشاره به داستان دختران حضرت شعیب(علیه السلام ) و حضرت موسی(علیه السلام) گفت: کسی که حیا ندارد دین هم ندارد، حیا یک صفت ذاتی و درونی است که دختران باید نسبت به خود و پرودگارشان داشته باشند.

این برنامه با اجرای دانش آموزان، گروه سرود، مولودی خوانی و توزیع آش همراه بود.

 گفتنی است در پایان از دانش آموزان فعال بسیجی تجلیل به‌عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار