مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام رضا(ع) با اشاره به این‌که شهید مطهری تابع عقل و حکمت بود و در راه جهاد تبیین به شهادت رسید، گفت: عملیات وعدۀ صادق به جهان ثابت کرد که ایران تابع عقل و حکمت است.
کد خبر: ۹۵۹۶۰۸۷
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۱

شهید مطهری، شهید جهاد تبیین بود/عملیات وعدۀ صادق به جهان ثابت کرد که ایران تابع عقل و حکمت است

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از مشهد، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام رضا علیه‌السلام در جمع اعضای بسیج دانشجویی مشهد مقدس که به‌مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی برگزار شد با اشاره به آیات و روایات، گفت: انسان معجونی از عقلانیت و شهوات است و باید انتخاب کند که به سمت انسانیت یا حیوانیت حرکت کند.

وی با اشاره به وقایع اخیر جهان اسلام در مبارزه با طاغوت، خاطر نشان کرد: در تقابل استکبار و جمهوری اسلامی ایران، استکبار و دنیای غرب برای ما غلبه‌ی شهوت را می‌خواهد اما در مقابل دین و ولایت فقیه غلبه‌ی عقلانیت را می‌طلبد.

وی ادامه داد: در همین ماجراهای غزه دشمن صهیونیستی با خوی حیوانیت و به‌طور دیوانه‌وار به کشتار مردم بی گناه می‌پردازد، ولی در مقابل ایران با عملیات وعده‌ی صادق به تمام جهان ثابت کرد که تابع عقل و حکمت است.

وی با اشاره به مسائل اقتصادی نیز، خاطرنشان کرد: در مسائل اقتصادی هم اگر اقتصاد مقاومتی که از تدبیر رهبر معظم انقلاب و معارف دینی نشأت گرفته اجرا شود، مشکلات اقتصادی حل و فصل خواهد شد.

وی خطاب به دانشجویان، گفت: امروز وظیفه‌ی بسیج دانشجویی این است که برای جامعه‌ی دانشگاهی تبیین کند که تبعیت از ولایت‌فقیه تبعیت از عقل و حکمت است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره استاد مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، اضافه کرد: شهید مطهری شهید جهاد تبیین بود و جان خود را در راه تبیین حقایق نثار کرد.

گفتنی است؛ در پایان از مربیان و فعالان عقیدتی بسیج دانشجویی مشهد به‌مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار