فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: معلمان بسیجی و همیشه در صحنه با بصیرت افزایی همه توطئه‌ها و تهدیدات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری دشمن، علیه انقلاب را خنثی‌سازی کرده‌اند و کارگران نیز با روحیه انقلابی و مجاهدت در عرصۀ ملی در راه دفاع از ارزش‌های ناب اسلام و انقلاب گام برمی‌دارند.
کد خبر: ۹۵۹۵۷۰۲
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از مشهد، دوره توانمندسازی معرفتی شناختی فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات و شورای حوزه های هفت گانه مشهد مقدس به همت سازمان بسيج ادارات و کارمندان سپاه امام رضا (ع) در عرصه‌های نقش آفرینی بسیج در تسهیل امور در دوایر دولتی استان و با محوریت جهاد تبیین در مشهد مقدس برگزار شد.

سردار سید هاشم غیاثی در این دوره آموزشی و جهادی، افزود: رسالت اصلی مدیران و فرماندهان بسیج کمک و یاری رساندن و تسهیل امور و معیشت به مردم است، مردمی که نسبت به آرمان‌های انقلاب در همه زمان‌ها وفادار هستند.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) با تبریک و گرامیداشت مقام معلم و کارگر و اشاره به این‌که این دو قشر خدوم نظام و انقلاب اسلامی هستند، عنوان کرد: معلمان بسیجی برای بصیرت افزایی به منظور خنثی سازی توطئه‌ها و تهدیدات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری دشمن همیشه در تمامی مراحل انقلاب در صحنه بوده‌اند و کارگران نیز با روحیه انقلابی و ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب حرکت می‌کنند.

سردار غیاثی، خاطر نشان کرد: در مسئله اقتصاد، باور علمی و قلبی داریم که راهکار حل مسائل اقتصادی، شعار سال است که حضرت آقا فرمودند، «جهش تولید با مشارکت مردم»؛ این یعنی همان الگوی بسیج، این بار در مسائل اقتصادی و تولید که تمامی بسیجیان باید در خدمت و عمل به این حکم معظم‌له باشیم.

وی با بیان اهمیت و جایگاه پایگاه‌های مقاومت بسیج در ادارات، تصریح کرد: متأسفانه دشمن با عملیات گسترده تبلیغاتی خود ذهن برخی از مردم ما را مسموم کرده است و باعث ایجاد ناامیدی شده است، که راهکار مبارزه با این ناامیدی، جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است.

در ادامه رئیس بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام رضا (ع) ضمن بزرگداشت مقام معلم و نیز هفته کار و کارگر ، گفت: فلسفه این مراسم به عنوان دوره آموزشی و توانمندی سازی فرماندهان بسیج ادارات یک نگاه کاملاً تخصصی در حوزۀ تعریف کار در جهت وظیفه مشترک با تسهیل امور مردم در ادارات، بیان دیدگاه ها، تعامل و هم افزایی بین دستگاهی دولتی می‌باشد.

زارعی با تاکید بر رفع مشکلات و مسئله‌ها کمک و خدمت‌رسانی به جامعه و اقشار مختلف مردم، یادآور شد: فرماندهان بسیج در ادارات حافظان ارزش‌های اصلی انقلاب اسلامی هستند و پایه مهم آن فقط مردم می‌باشند که هدف اصلی از این دوره های آموزشی تبیین مشارکت و جلب رضایت مردم است.

وی درخاتمه بیان داشت: بسیجیان ادارات و کارمندان سپاه امام رضا(ع) یکی از آن قشرهاست که وظیفه هماهنگی بین دستگاهی در احصای ماموریت‌های بر زمین است که مردم عزیز از آن محرومند و برای جهت نیل به سمت تعالی و پیشرفت با استفاده از ظرفیت درون سازمانی که اعضای بسیج ادارات در واقع همان کارکنان، مسئولان، معاونین و کارشناسان خود دستگاه‌هاست، دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار